Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"There are between 56 and 57 million deaths each year worldwide. It is currently unknown how many are the result of BBQ accidents, but it is probably a lot. Nobody has ever reported being injured or killed as a result of playing games on Steam.

:D

Endret av Saapa
Lenke til kommentar

"There are between 56 and 57 million deaths each year worldwide. It is currently unknown how many are the result of BBQ accidents, but it is probably a lot. Nobody has ever reported being injured or killed as a result of playing games on Steam.

:D

http://www.techeye.net/internet/vicious-counterstrike-prompted-knife-attack-in-china

 

http://www.escapistmagazine.com/news/view/101031-Counter-Strike-Knife-Fight-Leads-to-Real-Life-Stabbing

 

:whistle:

Lenke til kommentar

Faen ta den personen som gjør at stalker ownership check kommer opp i shortlist over spill når du høyreklikker på steam iconet i task tray samme hva f. du gjør.

 

 

Ja, det er en bagatell, men det irriterer meg.

 

 

forøvrig, supcom2 til ca 100kr? ja det går ann, selv om det var en nedtur i forhold til TA og supcom1. Ok, egentlig ville jeg teste at kortet fungerte med de nye regionssperrene :p

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Har et utrolig hakeslep etter å ha sjekka orginal prisen på 2K pakka mot tilbuds-prisen.

 

Orginalt koster den 2486,59kr og på tilbud koster den 638kr! Det er et hellsikkes tilbud! Nesten 2000kr avslag. Og med tanke på at jeg ikke har spillt Bioshock, Borderlands eller Civilization vurderer jeg sterkt og vri opp sparegrisen å se hva som renner ut.

Endret av Big h3aD
Lenke til kommentar

Har et utrolig hakeslep etter å ha sjekka orginal prisen på 2K pakka mot tilbuds-prisen.

 

Orginalt koster den 2486,59kr og på tilbud koster den 638kr! Det er et hellsikkes tilbud! Nesten 2000kr avslag. Og med tanke på at jeg ikke har spillt Bioshock, Borderlands eller Civilization vurderer jeg sterkt og vri opp sparegrisen å se hva som renner ut.

 

Det hadde jeg ikke en gang vurdert to ganger. "Dessverre" eier jeg alt både BioShock 1 og 2 samt Borderlands med alt av DLC, og dermed er samtlige av pølsas rosiner konsumert for min del. Men så vidt jeg kan se er dette den beste tilbudskatalogen på Steam akkurat nå, ved siden av Valves egen katalog som også er på tilbud.

Lenke til kommentar

Jeg spilte en demo av Bone: Out from Boneville for lenge siden. Synes det fungerte ganske bra. Da trodde jeg at jeg hadde fullversjonen og ble veldig skuffet da det viste seg at det ikke var det. Vurderer å kjøpe de to Bone spillene. LIkte demoen veldig godt.

 

Synes dette så litt spennende ut. Noen som har det?

http://store.steampowered.com/app/46750/

 

Da kjøpte jeg de Bone spillene jeg. Begynner å bli en skikkelig gamer på pc nå. Jeg har 10 (14 om du regner med alle spillene i Tales of Monkey Island, det er 5 kapitler) spill på Steam nå.

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

 

Det hadde jeg ikke en gang vurdert to ganger. "Dessverre" eier jeg alt både BioShock 1 og 2 samt Borderlands med alt av DLC, og dermed er samtlige av pølsas rosiner konsumert for min del. Men så vidt jeg kan se er dette den beste tilbudskatalogen på Steam akkurat nå, ved siden av Valves egen katalog som også er på tilbud.

 

Om du har kjøpt spillene i Steam, vet du om noen av dem kjører Games for Windows Live? Kjøpte Fuel å gledet meg som fy til å få testet det. Men det det ikke sto noe om var at det var GWL, og jeg har alltid hatt problemer med tjenesten, og har hatet den like lenge. Denne gangen ville den ikke la meg logge inn, og det å spille et spill uten å lagre er litt meningsløst. Om det ikke er noe GWL på Borderlands eller Bioshock tror jeg det blir kjøp.

Lenke til kommentar

Har du ikke kjøpt Oddworld pakken enda så er det på tide, er vel på salg for rundt 20 kroner for 2 av de beste platformspillene utgitt. Kjøpte også Broken Sword 2 og 3, spilt 2ern før men aldri 3ern, men liker veldig godt det jeg har spilt av 3ern nå. Indigo Prophecy til 3.5euro ble og innkjøpt, veldig morsomt. L4D2 ble og kjøpt selv om pcen er for dårlig men tror det blir innkjøp av en ny etter sommeren.

 

Og så kjøpte jeg Beyond Good and Evil for 3-4euro, enda ikke fått spilt det.

Lenke til kommentar

Det hadde jeg ikke en gang vurdert to ganger. "Dessverre" eier jeg alt både BioShock 1 og 2 samt Borderlands med alt av DLC, og dermed er samtlige av pølsas rosiner konsumert for min del. Men så vidt jeg kan se er dette den beste tilbudskatalogen på Steam akkurat nå, ved siden av Valves egen katalog som også er på tilbud.

 

Om du har kjøpt spillene i Steam, vet du om noen av dem kjører Games for Windows Live? Kjøpte Fuel å gledet meg som fy til å få testet det. Men det det ikke sto noe om var at det var GWL, og jeg har alltid hatt problemer med tjenesten, og har hatet den like lenge. Denne gangen ville den ikke la meg logge inn, og det å spille et spill uten å lagre er litt meningsløst. Om det ikke er noe GWL på Borderlands eller Bioshock tror jeg det blir kjøp.

 

Borderlands er uten GWL, BioShock vet jeg ikke og BioShock 2 er jeg mer usikker på. Den ordinære PC-versjonen bruker i hvert fall GWL, men om Steamversjonen bruker den tror jeg du rett og slett må google deg frem til.

Lenke til kommentar

Merker at jeg baiset litt på min egen legg da jeg istad så Civ 4 med alle expansions for 70 kroner istad (75%) og bestemte meg for å kaste meg over tilbudet siden jeg har vært fristet av spillet ved en lavere pris. Dessverre kastet jeg meg ikke over og betaler nå 230ish (25%)... Bra jeg nettopp konkluderte med madammen at vi sitter med en god økonomisk pluss før lønning denne uken og at leia er betalt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...