Gå til innhold

Steam salgs tråd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regner alltid euro som 10 kroner, det er lettere enn å sjekke valutakalkulator :p

Vurderer sterkt å kjøpe den selv gitt, selv om det vel egentlig er svært få spill som frister. Enten er de uinteressante eller så har jeg de fra før.

Nettop. Så hva er da poenget? Kaste bort 600KR? Mange jeg ikke har spilt i den pakken, men er ytterst få (LES: Knapt noen) som frister uansett.

Jeg har imidlertid skaffet meg The Witcher, Grid, og CS:S. Vurderer oogså M&B:Warband, men drøyer og ser om det faller ytterligere i pris.

Det er lett å brenne seg på salg; kjøper du en hel haug du ikke spiller har du ikke akkurat spart penger :p

Endret av Big aim
Lenke til kommentar

Kjøpte:

The Witcher: Enhanced Edition (ROW)

5,43 EUR

Puzzle Kingdoms

0,95 EUR

Toki Tori

2,24 EUR

Time Gentlemen, Please!

1,99 EUR

Puzzle Indie

3,49 EUR

Penumbra Collectors Pack

9,99 EUR

Hadde Square-Enix/Eidos pakken fra vårsalg eller hva det var for noe, da den var på supertilbud =)

Lenke til kommentar

kan anbefale Machinarium, veldig artig point and click spill. Jeg vurderte sterkt og kjøpe The Witcher, men jeg takler rett og slett ikke måten combat er utført på...

Samme her. Det har hendt flere ganger at jeg har tenkt på å skaffe meg The Witcher siden det har ord på seg for å være en slags "klassiker", men så tenker jeg på demoen jeg spilte for lenge siden og hvordan "point-and-click" slåssing ikke er helt min greie..

Lenke til kommentar

kan anbefale Machinarium, veldig artig point and click spill. Jeg vurderte sterkt og kjøpe The Witcher, men jeg takler rett og slett ikke måten combat er utført på...

Samme her. Det har hendt flere ganger at jeg har tenkt på å skaffe meg The Witcher siden det har ord på seg for å være en slags "klassiker", men så tenker jeg på demoen jeg spilte for lenge siden og hvordan "point-and-click" slåssing ikke er helt min greie..

Ja, jeg spilte nettop demoen, det virker som historien er veldig bra, men jeg klarte rett og slett ikke og nyte spillet pågrunn av combatten :/

PS: Noen som vil anbefale noen spill som er billige på Steam nå? :)

Endret av xxTJxx
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte The Secret of Monkey Island: LeChuck's Revenge her om dagen. Hvis du kjøper det nå får du med The Secret of Monkey Island gratis. Du kan spille sistnevnte nå, men må vente til førstnevnte blir gitt ut på Steam den 7 juli. Koster 9.99 EURO.

http://store.steampowered.com/app/32469/

Vet ikke om du er fan av den serien jeg. Jeg personlig synes de ser svært morosomme ut og kan gi masse underholdning.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer i første omgang å komplettere biblioteket mitt ved kjøpe alle spill som jeg ikke har, som har 90 poeng eller mer metascore på steam. Hvordan er det med dere, noen som har alle spillene med 90 poeng eller mer på steam

Etter nærmere ettersyn manglet jeg ca 15 spill, men den grand theft auto serien er jeg ikke så glad i, og dragon age venter jeg litt til på til det kommer et bedre tilbud, kanskje til jul ?

Endret av nerd-light
Lenke til kommentar

Hehe, plukka nettopp opp gamle Aliens vs Predator til 6 kr, etter å ha sjekket at det har fått widescreen-støtte (gidder ikke spille med "skvisa" bilde) Tør ikke forvente noe særlig av et så gammelt spill, men håper det kan være litt gøy selv grafikk osv er utdatert så det holder.

Edit:

The Force Unleashed til 60 kr? Okei, da.. *Purchase* :rolleyes:

(24 timer fra nå)

Endret av Riboflavin
Lenke til kommentar

Hehe, plukka nettopp opp gamle Aliens vs Predator til 6 kr, etter å ha sjekket at det har fått widescreen-støtte (gidder ikke spille med "skvisa" bilde) Tør ikke forvente noe særlig av et så gammelt spill, men håper det kan være litt gøy selv grafikk osv er utdatert så det holder.

Edit:

The Force Unleashed til 60 kr? Okei, da.. *Purchase* :rolleyes:

(24 timer fra nå)

Du bør kansellere det kjøpet ettersom det er en dårlig port med framerate problemer.

Fått dårlige reviews mange steder.

Sjekk gamerankings.com for å se enkelte av de.

Lenke til kommentar

Er klar over at det har fått smålaber mottakelse (metascore 65), men satser på at det har nok kvaliteter til å være verdt 60kr. Det har jeg ihvertfall blitt fortalt B) Har også lyst til å spille gjennom det siden det kommer en oppfølger som forhåpentligvis skal rette opp en del av det folk har klaget på..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...