Gå til innhold

Steam salgs tråd


Anbefalte innlegg

Ganske godt tilbud på steam nå, Weekend deal:

 

50% på Call of duty 4: Modern Warfare

 

Kostet 25 euro, nå koster det 12,49 euro...

 

Absolutt verdt pengene for de som faktisk enda ikke har dette spillet som jeg syntes er mye bedre enn MW2 ;)

 

Herligt, kjøpte det nå. På tide at det spillet ble billig på steam da det har ligget på 50 € VELDIG lenge :p

Jepp det er korrekt at det har vært latterlig dyrt lenge :rolleyes: Kjøpte det heldigvis på rett tidspunkt i jula, sist det var på tilbud. Men er bra andre kan få kjøpt spillet til en fornuftig pris :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så det er andre steam-entusiaster her også? Bra :D

Jeg er en av de som kjøper alle PC-spill på Steam, og hver gang et spill som jeg ønsker meg ikke dukker opp på Steam, banner jeg høyt. Det er så greit å ha alt man har kjøpt samlet i en digital database, så slipper man å måtte vie masse plass til fysiske spillsamlinger i huset sitt.

 

Det siste kjøpet jeg gjorde på Steam, var COD4 på tilbud, som jeg ser noen andre her har kjøpt, og Sam & Max: The Devil's Playhouse. Måtte bare ha den TF2-hatten B)

Lenke til kommentar

Vice City har 75% tilbud alene. Noen som vet om det funker på Windows 7? For da kjøpes det på 3 sekunder! Får se om Episodes of Liberty City også får en prisreduksjon i løpet av uka. Da kaster jeg meg over det også. Hvis ikke så er ikke 160 kroner så ille å bruke på det syns jeg.

Lenke til kommentar

Ganske godt tilbud på steam nå, Weekend deal:

 

50% på Call of duty 4: Modern Warfare

 

Kostet 25 euro, nå koster det 12,49 euro...

 

Absolutt verdt pengene for de som faktisk enda ikke har dette spillet som jeg syntes er mye bedre enn MW2 ;)

 

Herligt, kjøpte det nå. På tide at det spillet ble billig på steam da det har ligget på 50 € VELDIG lenge :p

Jepp det er korrekt at det har vært latterlig dyrt lenge :rolleyes: Kjøpte det heldigvis på rett tidspunkt i jula, sist det var på tilbud. Men er bra andre kan få kjøpt spillet til en fornuftig pris :D

 

 

Skal dere ha cod4 kjøp heller en key og

last ned iw3mp fra en torrent site

 

Lenke til kommentar

Ganske godt tilbud på steam nå, Weekend deal:

 

50% på Call of duty 4: Modern Warfare

 

Kostet 25 euro, nå koster det 12,49 euro...

 

Absolutt verdt pengene for de som faktisk enda ikke har dette spillet som jeg syntes er mye bedre enn MW2 ;)

 

Herligt, kjøpte det nå. På tide at det spillet ble billig på steam da det har ligget på 50 € VELDIG lenge :p

Jepp det er korrekt at det har vært latterlig dyrt lenge :rolleyes: Kjøpte det heldigvis på rett tidspunkt i jula, sist det var på tilbud. Men er bra andre kan få kjøpt spillet til en fornuftig pris :D

 

 

Skal dere ha cod4 kjøp heller en key og

last ned iw3mp fra en torrent site

 

Liker bedre å kjøpe spill via steam istedenfor den måten. Bryr meg ikke om det blir dyrere, det er ihvertfall slik jeg liker det.

Lenke til kommentar

Ganske godt tilbud på steam nå, Weekend deal:

 

50% på Call of duty 4: Modern Warfare

 

Kostet 25 euro, nå koster det 12,49 euro...

 

Absolutt verdt pengene for de som faktisk enda ikke har dette spillet som jeg syntes er mye bedre enn MW2 ;)

 

Herligt, kjøpte det nå. På tide at det spillet ble billig på steam da det har ligget på 50 € VELDIG lenge :p

Jepp det er korrekt at det har vært latterlig dyrt lenge :rolleyes: Kjøpte det heldigvis på rett tidspunkt i jula, sist det var på tilbud. Men er bra andre kan få kjøpt spillet til en fornuftig pris :D

 

 

Skal dere ha cod4 kjøp heller en key og

last ned iw3mp fra en torrent site

 

Liker bedre å kjøpe spill via steam istedenfor den måten. Bryr meg ikke om det blir dyrere, det er ihvertfall slik jeg liker det.

 

Ditto :)

 

Edit : Alle Civilization spill til 75 % :)

Endret av Huggy
Lenke til kommentar

Da er Portal gratis frem til den 24 mai, så sikkre dere den til sin Steam konto nå om dere er smarte!

 

Torchlight er også billig en periode nå, 7.99€ som er grisebillig, spillet er en verdig Diablo klone til å slå ihjel tid med til kongen Diablo 3 kommer til nesteår! :)

Lenke til kommentar

Da er Portal gratis frem til den 24 mai, så sikkre dere den til sin Steam konto nå om dere er smarte!

 

Torchlight er også billig en periode nå, 7.99€ som er grisebillig, spillet er en verdig Diablo klone til å slå ihjel tid med til kongen Diablo 3 kommer til nesteår! :)

 

Gratis Portal? sweeeet :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...