Soak Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei jeg lurte på hvordan man får ordna med en sigarett-tenner på dataen? Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 er det berre og ta ut en sigarett tenner fra en bil og koble opp på en vanli 4 pins kontakt?? uten og ha peiling på elektronikk Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 er det berre og ta ut en sigarett tenner fra en bil og koble opp på en vanli 4 pins kontakt?? uten og ha peiling på elektronikk jepp, koble pluss ledningen på gul og minus på svart. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 er det berre og ta ut en sigarett tenner fra en bil og koble opp på en vanli 4 pins kontakt?? uten og ha peiling på elektronikk jepp, koble pluss ledningen på gul og minus på svart. har sjekk litt om jeg hadde ledige 4 pins igjen og så såg jeg at det var 1 gul 2 svarte og 1rød Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 gul ledning = +12V sort ledning = 0V rød ledning = +5V husk nå på at en sigarett-tenner trekker en del strøm. mobilladere og slikt tar ikke på langt nær så mye strøm Lenke til kommentar
MagE Skrevet 2. august 2003 Del Skrevet 2. august 2003 gul ledning = +12Vsort ledning = 0V rød ledning = +5V husk nå på at en sigarett-tenner trekker en del strøm. mobilladere og slikt tar ikke på langt nær så mye strøm sier du at det er det samme om hvilken sort ledning jeg kobler den opp på?? PS! jeg skal koble et lite minikjøleskap opp til sigarettenneren http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=1...47&pn=517748540 (har ikke kjøpt enda men så snart sigarettenneren er koblet til såkjøper jeg) PS!! jeg skal lade mobilen med denne usb'n http://www.mobilsentrum.no/product.asp?c=1...31&pn=764887533 + at jeg skal kopiere alle slaks midi'er og javaspill opp til t300'n min GRATIS!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå