tøger Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 hei. har kjøpt lexar memorystick pro duo mark2 4 gb til psp, men psp registrerer ikke kortet. har testet med det gannle kortet så jeg vet at psp virker. har noen et godt råd hvordan jeg får det nye kortet til å virke ?????? Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har du prøvd å formatere minnekortet? Det må gjøres for at PSP-en skal gjenkjenne det. Lenke til kommentar
tøger Skrevet 27. november 2009 Forfatter Del Skrevet 27. november 2009 prøvde det men den fant ikke kortet da heller Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ok, da vet jeg sannelig ikke hva jeg skal foreslå. En mulighet er selvfølgelig at selve minnekortet er skadet. Fungerer det å overføre filer til det via fra PC-en? Hvis du er sikker på at problemet ikke skyldes dårlig kontakt, bør du kanskje undersøke om du har muligheten til å bytte inn kortet og få et annet. Har selv vært ute for minnekort som ikke har fungert sammen med PSP. Lenke til kommentar
tøger Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 ok takk for forslagene:)Bytter det i dag Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Formaterte du det i PCen eller gjennom PSPen. Hvis du formaterte det gjennom PCen og valgte NTFS filsystem så er ikke det støttet av PSP, du måtte da valgt FAT32, siden det er fult støttet av PSP. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Formaterte du det i PCen eller gjennom PSPen. Hvis du formaterte det gjennom PCen og valgte NTFS filsystem så er ikke det støttet av PSP, du måtte da valgt FAT32, siden det er fult støttet av PSP. Leser du ovenfor, ser du at tøger allerede har prøvd å formatere kortet vha. PSP-menyen, noe som ikke later til å ha gitt resultater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå