Gå til innhold

Lett å få solgt X360?

deltamannen

Anbefalte innlegg

Har lyst til å bygge PC og trenger litt cash. Men hvor mye kan jeg ta for burken? Det er ikke Jasper, ble kjøpt i romjula for ett år siden.

Edit: glemte å si det er snakk om en Elite, og det følger bare med en kontroller

Spill som jeg tenker å selge med:

Fable 2

Risen

Dragon Age

Lost Odyssey

Oblivion

Bioshock

Mass Effect

2500,- er det en grei pris?

Endret av JimJones
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

OK. takk for svar, tror jeg prøver meg på 2500 da. Kanskje 2000. Men jeg trenger litt hjelp til hva jeg skal gjøre med Mass Effect. Tenker å spille 2'eren på PC, men hva er det jeg må gjøre med profilene jeg ønsker å bruke? Må jeg laste de opp på Live eller noe slikt, eller kan jeg bare legge de på en harddisk??

Lenke til kommentar

Ja det er sant. 1500,- vil vel være en mer rettferdig pris egentlig. Men hvis man bytter de på Gamestop så får man fort 1 nytt spill per 2 brukte. Så sånn sett er det alltid en fordel å selge den med noen spill.

1500 er jo ett greit skjermkort om ikke annet :) Nesten Radeon 5850. Kanskje det også finnes på lager ett sted innen jeg får solgt den..

Lenke til kommentar

Huff ja, liker ikke å selge ting egentlig. Har mange gode minner med den. Forrige jul var trolig bra. Kjøpte ME, F2 og LO samtidig+ jeg kjøpte Valkyria Chronicles til PS3. Gode tider det.

Men kan ikke se noen gode RPG'er bortsett fra ME2 i horisonten, så derfor jeg vil bygge meg en PC da.

Lenke til kommentar

Får neppe 2500 for den, da er du i tilfellet heldig.

Enkelte gode spill, men de er gamle og forholdsvis enkle å få tak i svært billig som nevnt før her i tråden. Du kan jo forøvirg opplyse om det er HDMI-utgang på den og om det følger med headset.

Her er forøvrig forumets kjøp og salg-seksjon, kan jo legge den ut der hvis du ønsker. Da får du i hvert fall se om noen er interessert.

Lenke til kommentar

Er nok en vesensforskjell mellom hva den er verdt og hva du ev. kan få for den. Det at en her nevner at 2500 er i billigste laget bør gi deg et hint om at folk vil være villige til å betale såpass for dette. Vil uansett ikke si 2500 er dyrt for en Xbox med 7 spill, forutsatt at spillene og konsollen er i forholdsvis god orden.

Sett heller en for høy pris og la kjøper få gleden av å prute om vedkommende synes prisen er for høy.

Lenke til kommentar

1500 for ein Elite (riktignok ikkje siste revisjon, er sikkert ein Falcon?) med sju (veldig gode) spel? Med tanke på at ein ny Elite kostar deg 2000 kr, og då får du berre Pure og Lego Batman (Ok spel, men langt i frå noko must-have).

2500 kr er eit greit utgongspunkt vil eg sei, så får ein heller prute litt som frikky nevner :)

Lenke til kommentar

Vel ifølge prisguiden koster den billigste Eliten 1999,-. Og jeg mener at man bør ta utgangspunkt i halv pris når en vare av denne typen er ett år gammel. Så jeg er vel enig med de som sier 1500,-. Det er en som vil kjøpe den for 1000,- uten spill.

Men uansett, la oss la det ligge. Har to spørsmål:

1) Jeg har aldri solgt noe gjennom Finn og denslags, så jeg lurer på hvordan det skal foregå. Hvordan sikrer jeg meg at jeg får pengene egentlig?

2) Og så trenger jeg svar på hva jeg skal gjøre med Mass Effect profilene mine. Jeg tenker å spille 2'eren på PC, men hvordan skal jeg gjøre det?

Lenke til kommentar

1) Jeg har aldri solgt noe gjennom Finn og denslags, så jeg lurer på hvordan det skal foregå. Hvordan sikrer jeg meg at jeg får pengene egentlig?

det er vell du som bestemmer om hvordan du skal få pengene. enten så kan du kreve å få pengene før du sender eller så kan du ta det på postoppkrav

Lenke til kommentar

det er vell du som bestemmer om hvordan du skal få pengene. enten så kan du kreve å få pengene før du sender eller så kan du ta det på postoppkrav

ja, enkelt og greit :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...