Joachim_F Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Denne uken har vi fått vanvittig mange spennende spill. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Gleder meg veldig til Runaway 3, men er jo altfor dyrt foreløpig. Bør kanskje prøve å bli ferdig med toeren først uansett.... Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Vil så gjerne ha Runaway 3. De to andre er veldig gode. Men kommer det ikke ut i fysisk kopi? Trist hvis ikke da jeg liker å ha spillene mine fysisk i hyllen. Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Focus Home Interactive kommer etterhvert med DVD-utgivelse Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det høres bra ut. Da venter jeg til det kommer i DVD-utgivelse. Står at vi kan kontrollere Gina også der. Og grafikken har blitt oppgradert med ny motor. Og bedre inventarsystem. Gleder meg, håper bare det ikke blir for lenge å vente Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Resident Evil 2 er på US store Lenke til kommentar
Ulysses_InnleggNO Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 "Hvis du er like gammel som jeg, er sjansene store for at du har blitt senil." Joda, ettersom at senil betyr gammel er det en stor sjanse for at man er blitt gammel hvis man er gammel... Lenke til kommentar
Visjoner_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Denne uken har vi fått vanvittig mange spennende spill. Les hele saken Ja, det må jeg si. Dette var virkelig en imponerende liste med mange interessante titler (pc-spill ihvertfall). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå