FrenChie Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Heisann..! Sølte masse vann på pc en..! =( Hvis det hadde ødelagt noe tror dere at jeg hadde merket det med en gang, eller hadde jeg merket det over tid? Frenchie! Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 vell hvis pcn var av burdte det gå greit og du hadde nokk merket det med en gang og viss du nettop s0lte vann på den skru av... Lenke til kommentar
ThaJaCkal Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Rent teknisk sett skal ikke rent vann lede strøm me mindre det har salt eller lignende i. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 vell hvis pcn var av burdte det gå greit og du hadde nokk merket det med en gang og viss du nettop s0lte vann på den skru av... vell = vel burdte = burde nokk = nok viss = hvis nettop = nettopp s0lte = sølte Kunne ikke dy meg. Det ble for j*ævlig.. EDIT: Retta på en av mine EGNE skrivefeil påpekt lenger nede her.. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 vell hvis pcn var av burdte det gå greit og du hadde nokk merket det med en gang og viss du nettop s0lte vann på den skru av... vell = vel burdte = burde nokk = nok viss = hvis nettop = nettopp s0lte = sølte Kunne ikke du meg. Det ble for j*ævlig.. du = dy Kunne heller ikke DY meg Lenke til kommentar
Patience Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 - Præhæhæhæ *Gøy med ord* Lenke til kommentar
baquero Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Rent teknisk sett skal ikke rent vann lede strøm me mindre det har salt eller lignende i. Det er ikke helt rett. Helt rent vann (destillisert og ionebyttet) har veldig dårlig ledningsevne, men det leder likevel noe. Det er uansett avhengig av spenningen. Luft kan også lede strøm... Baq Lenke til kommentar
tore- Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Spørs hvor du helte vannet da... Hvis det var på selve kabinettet (ikke innvendig) er det ikke farlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå