OHJohansen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hvor bra er de store endringene Get har gjort på sin HD-dekoder denne uken? Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 kommer denne oppdateringen automatisk? eller må man hente den ned? Jeg ser ingenting til disse forbedringene! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg fikk det automatisk. Men jeg hadde ikke fått med meg at det skulle komme noen oppgradering før jeg leste det her. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har noen fler en meg merket seg at etter oppdateringen, så zoomet get inn bilde på enkelte kanaler. Det betyr at på noen kanaler må jeg bruke en skjerm instilling på tv og en annen på noen andre. Ikke alt som funker som det skal. Forsatt bugs med lyden. Men det væreste som de heller ikke har gjort noe med er Meny opsettet det stinker! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Syns Get kan få fikset slik at vi får mulighet til å lage egen kanalliste - slik som man har mulighet til hos bl.a Canal D. Er deilig å slippe å "bla" igjennom alle kanalene man ikke har bestilt. Lenke til kommentar
Gjest Xyz Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Syns Get kan få fikset slik at vi får mulighet til å lage egen kanalliste - slik som man har mulighet til hos bl.a Canal D. Er deilig å slippe å "bla" igjennom alle kanalene man ikke har bestilt. Du kan bruke "favoritter" til dette. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du har alltid kunnet legge inn din egen kanalliste. På mine kanaler. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Favorittliste har det alltid vært ja, men den virker ikke når du bruker "kanalskifteknappene" opp og ned. Lenke til kommentar
Gjest Mette Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har noen fler en meg merket seg at etter oppdateringen, så zoomet get inn bilde på enkelte kanaler. Det betyr at på noen kanaler må jeg bruke en skjerm instilling på tv og en annen på noen andre. Ikke alt som funker som det skal. Forsatt bugs med lyden. Men det væreste som de heller ikke har gjort noe med er Meny opsettet det stinker! Det samme var her hos oss også. Det gikk over da vi slo getboksen av og på. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Elsker den nye oppdateringen. Nå er den utrolig mye raskere enn den var før Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke veldig fornøyd med, at på enkelte kanaler klarer den ikke å finne 16:9 (har satt tv og getboks til 16:9) men den havner i zoom. Driiit plagsomt. Dette burde fikses asap Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har ikke fått testet alt, men ja lyden virker bra. Men som det blir sagt, jeg visste heller ikken noe før jeg leste nettavisen. På GET sine sider står det ingenting og vi kunder har heller ikke fått e-post om dette. Skjerp Dere, GET! Kundepleie er viktig! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 For de som opplever at det er kanaler som virker innzoomet, må man endre innstilliner til bildet til"pan&scan" istedet for strukket. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 ikke de store endringene syns jeg, problemet med boksen min er at ofte så låser den seg, kanal liste blir borte eller kommer ikke opp når jeg trykker på knappen. har bytta en boks som tilta helt, er ikke helt overbevist om kvaliteten på selve boksen, men ellers er get helt knall. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Bildet på tvskjermen har plutselig begynt å zoome seg inn på flere kanaler når det er rekalmepauser f.eks. Irriterende... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hadde ikke fått med meg at de skulle oppgradere, noe som førte til at halve episoden av x-files falt ut. Surt. Men slipper å irritere meg over text-tven! Stort pluss. Dessuten liker jeg det nye designet på infoplakaten. pluss at de viser der hva som blir sendt i HD og hva som ikke er det. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Synes det var lettere å lese sort tekst på lys bakgrunn. Så savner jeg klokkeslett når jeg trykker info knappen. Har ikke fått sjekka enda, men håper de har, eller har tenkt å fikse problemet med serieopptak. Er mye borte og synes det er irriterende at de tar opp f.eks. alle episodene av NCIS en uke (tror det er 3) når jeg bare er interessert i dn som går 21.30 på tirsdag. Ellers dynes jeg boksen er topp. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvorfor går det ikke ann å sortere rekkefølgen på "mine kanaler"? Det er skikkelig irriterende hvis du uheldigvis har slettet en kanal fra "mine kanaler". Legger du den til igjen så kommer den bakerst. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Dette er 1000 ganger bedre enn det Canal Digital klarer å presentere med sin HD PVR! Get kunder, stopp og klag. Nyt at noen er flinkest i klassen! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Generelt fornøyd med oppgraderingen, men har jeg forstått det rett at man (fortsatt) ikke kan bruke Get fjernkontroll til å justere lyden samtidig med Dolby lyd? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg