VEH_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 DICE har skjøvet neste testrunde tilbake. Les hele saken Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Syntes synd på PC eierne som ikke får testet dette fabelaktige spillet før om en stund, men da har dere noe å glede dere til! Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Ble litt skuffa da jeg leste det i går, men heldigvis har jeg ikke sett på spillet med interesse noe særlig da jeg trodde det kun var til konsoll. Men nå ser det ut til å bli et deilig spill å ha med seg i tillegg til MW2 Det ene gir intens skyteglede mens det andre gir en herlig følelse av å være del av et større slag. Herlig^^ Endret 27. november 2009 av Stinkey Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 erre snakk om public beta, eller må man melde seg på noe skjit for å få kloa i den? Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Utvidet beta for PC høres ut som noe som vil være litt mer tilgjengelig for alle. PS3-betaen gir et godt inntrykk av spillet. Det holder bra Battlefield kvalitet. Jeg er spent på om det blir mulig å ligge (go prone) i PC-versjonen. Det er en av de få tingene jeg savner ved spillet på konsoll. Kjøretøyene føles bedre enn i Battlefield 2. Det tar ikke lang tid å få låst opp de våpnene du har lyst på, men for å f.eks få ny Sniper-rifle, så må du tjene xp mens du er sniper-klassen. Brettet som er med i betaen er meget bra, og gir både snipere og nærkamp-fans steder hvor de kan skinne. Man kan spawne på hvem som helst i gruppen, ikke på en designert gruppeleder, dette gjør at kampene blir mer intense, man merker ikke at det er max 24 på PS3-kartet. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Virkelig synd for de som ventet på dette PS3 betaen er ihvertfall utrolig underholdende og tanken på at ting bare blir bedre frem mot retail er bare herlig Lenke til kommentar
RedHammer750 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kom jo som en bombe.. Lenke til kommentar
iden.b Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå har ikke jeg prøvd det, siden jeg venter på xbox-betaen, noen som vet når den kommer?? Spillet ser meget bra ut, og håper også at det går an å gå i prone, hvert fall for snipers og heavy gyunners. Noen som et om man er nødt til å være PKM eller lignende våpen for å kunne ha revive tool? Eller kan man ta revive tool på AEK for eksempel? Håper også det går an å ta av vehicles, og redusere map size slik at man kan ha infantry Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvordan blir det med tilgang til beta-nøkkler eller konto? Lenke til kommentar
ZERO6237 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå har ikke jeg prøvd det, siden jeg venter på xbox-betaen, noen som vet når den kommer?? Spillet ser meget bra ut, og håper også at det går an å gå i prone, hvert fall for snipers og heavy gyunners. Noen som et om man er nødt til å være PKM eller lignende våpen for å kunne ha revive tool? Eller kan man ta revive tool på AEK for eksempel? Håper også det går an å ta av vehicles, og redusere map size slik at man kan ha infantry Du kan unlocke våpen til bruk av alle klasser Eks. spas 12, Thompson submachine gun, og masse mer. Og det er og kommer sikkert ikke til å gå an til å prone. Lenke til kommentar
anonym11114 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nå har ikke jeg prøvd det, siden jeg venter på xbox-betaen, noen som vet når den kommer?? Spillet ser meget bra ut, og håper også at det går an å gå i prone, hvert fall for snipers og heavy gyunners. Noen som et om man er nødt til å være PKM eller lignende våpen for å kunne ha revive tool? Eller kan man ta revive tool på AEK for eksempel? Håper også det går an å ta av vehicles, og redusere map size slik at man kan ha infantry Det kommer aldri en 360 beta.. Tror det skal komme en demo på alle plattformer rett før launch dog. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ble litt skuffa da jeg leste det i går, men heldigvis har jeg ikke sett på spillet med interesse noe særlig da jeg trodde det kun var til konsoll. Samme her Ender vel opp med å kjøpe det når det kommer. Ser bra ut, it better have dedicated servers. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 DICE tar en Steam. ^_^ Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 DICE tar en Steam. ^_^ Nei, for betaen kommer. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Et kjent Steam-fenomen, er at deres produkter stadig vekk blir utsatt. ^_^ Med dette er et sideprang, så vi gravlegger digresjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå