VEH_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke overraskende kommer det en oppfølger til den populære hybriden. Les hele saken Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette ser jeg fram til! Elsket eneren, og det andre som skulle være oppe i verdensrommet var en gedigen skuffelse. Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Det ser ut til at de har beholdt den gode gamle spillestilen iaf. JIPPI! Utrolig at det går an å bruke så mange timer på et så ""lite" spill Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Eneren var bra den, men hadde mye uforløst potensiale. Når jeg ser på de andre spillene i serien (galactrix og kingdom) får jeg en følelse av at utviklerene ikke har en anelse om hva som gjorde spillet til en suksess. Forhåpentligvis er toeren mer å skryte av en de andre "oppfølgerene" Lenke til kommentar
MultiForce Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Eneren var bra den, men hadde mye uforløst potensiale. Når jeg ser på de andre spillene i serien (galactrix og kingdom) får jeg en følelse av at utviklerene ikke har en anelse om hva som gjorde spillet til en suksess. Forhåpentligvis er toeren mer å skryte av en de andre "oppfølgerene" Vet ikke hvorfor de ikke bare satte igang med en oppfølger med en gang, men svaret på hvorfor Galactrix og Kingdoms ble så "kjedelige" var budsjettrammene de hadde. Det var i alle fall det de skrev på forumet etter litt pepper. De tok ut AI'en på Kingdoms pga. at testerne synes det var bedre å spille mot en "død" motstander <_<. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Helt enig med Turboleif. Galactrix eller hva det het var en enorm nedtur. Middelaldertemaet og det todimensjonale spillebrettet var en fulltreffer, godt å se at de beholder denne oppskriften! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå