Rudi_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Utallige skatter venter deg i Torchlights gruver. Les hele saken Lenke til kommentar
Krokill Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Anbefales! "Skal bare ta en lvl til så gir jeg meg, skal bare spille 30 min så må jeg gi meg" Sånn kan du sitte en hel dag Spilte 8 timer på lørdag uten å legge merke til det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Enig det er et veldig bra spill. Må si jeg synes denne anmeldelsen kom veldig seint. Spillet har vært ute en stund. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Det er ett godt spill, og har man spilt diablo før så er det veldig lett å komme inn i det. Jeg klarte vel å spille rundt 6 timer i strekk før jeg begynte å kjede meg. Jeg har spilt i hjel 3 originalplater av diablo 2 og LoD, men torchlight ble kjedelig veldig fort. Kan ikke helt sette fingeren på det, men det er noe som mangler. Mulig miljøene er for kjedelige, utstyret man får er stort sett likt eller at inventory management er noe herk. Personlig ble det fort uinteressant :/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Må si jeg synes denne anmeldelsen kom veldig seint. Spillet har vært ute en stund. Jepp, vi kunne vært raskere, men omstendighetene tillot ikke det denne gangen. Det er uansett aldri for sent med en anbefaling :-) Lenke til kommentar
nuffenuff Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 "og ender til slutt opp med et møte med djevelen selv." Dette var en utrolig unødvendig spoiler. Lenke til kommentar
Vegard# Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Morsomt med et nytt spill i en sjanger som ikke akkurat flommer over av titler for tida Lenke til kommentar
DARK VIKING Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Til Nuffen. Dette er ifra anmeldelsen: Et nytt ansikt Diablo-spillene har en helt bestemt, og svært dyster stemning. Du ferdes i bekmørke klostre, bekjemper makabre monstre og ender til slutt opp med et møte med djevelen selv. "og ender til slutt opp med et møte med djevelen selv."Dette var en utrolig unødvendig spoiler. Vel, nå har det seg sånn at det er rundt 13 år siden Diablo spillet kom ut, og du har enda ikke fått med deg at man møter djevelen i spillet, jaja. Uansett, så du ikke skal få ett altfor stort sjokk når du beveger deg ut, her kommer noen spoilere til. 2 verdenskrig er over, farge TV har kommet, kong olav er død og det har kommet noe som kalles "internett". Man kan visst kommunisere med andre mennesker der. Ha en fortsatt fin dag. :rolleyes: Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Diablo-spillene har en helt bestemt, og svært dyster stemning. Du ferdes i bekmørke klostre, bekjemper makabre monstre og ender til slutt opp med et møte med djevelen selv Dette var en utrolig unødvendig spoiler. I motsetning til det å lese navnet på spillet. Lenke til kommentar
Visjoner_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Hmmm.. Dette var jo egentlig et interessant tema. Jeg har aldri spilt Diablo og visste ikke at man sloss mot djevelen til slutt, men kan ikke akkurat hisse meg opp over at spoileren kom nå Kanskje man burde ha en klart definert grense på alder på et spill, en slags veteran-alder, noe spillere verden over kan bli enige om? Eller burde anmeldelser være 100% fri for spoilere? Eller er det bare skjønn som gjelder her? Anyways, on-topic: Torchlight ser jo ut som en liten snack! Lenke til kommentar
Livert Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Du skriver litt om musikken og selv om du mener den ikke passer like godt som på Diablo, så er det sikkert interessant for mange å vite at det faktisk er Diablo-komponisten, Matt Uelmen, som står for soundtracket i Torchlight I tillegg er det sikkert interessant for mange å vite at Torchlight har en Notebook-modus som gjør at man kan spille det på relativt crappy laptop Lenke til kommentar
mh94 Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Går de an å lane på spillet ? 2-4 stk me Soho switch eks ? Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Dette er dessverre ett av de store ankepunktene til hele spillet. There is no multiplayer. Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ikke noe revolusjonerende spill, men det er veldig bra gjennomført og for den prisen er det så absolutt verdt et kjøp. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Fin og enkel underholdning. Etter å ha spilt gjennom hovedkampanjen og litt til så følte jeg meg foreløpig mettet. Kanskje jeg tar det frem senere. Definitivt verdt hundrelappen de skal ha for det, så et kjøp anbefales absolutt. Bare sørg for å spille på (minst) Hard, ellers blir det for enkelt. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jepp, vi kunne vært raskere, men omstendighetene tillot ikke det denne gangen. Det er uansett aldri for sent med en anbefaling :-) Så sant, så sant. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Spillet kan sterkt anbefales Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fytti katta. Har blitt grisehekta på dette spillet. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Et morsomt billig hack and slash, nesten kopi av Diablo bare i tegnefilmgrafikk. Fant det veldig underholdende til enn viss periode, hvor det føltest alt for repeterende. Men for den lille pengen jeg betalte for det var det helt klart vært det, har fått en god del morro ut av det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå