Zuccarello Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 De har i alle fall fremdeles headset med gratis. Mer enn man kan si om Sony. PS3 kommer jo uten noenting som helst. Og PS2 kommer fremdeles uten minnekort. Helt utrolig at de fremdeles slipper unna med den flåingen der på ps2. En PS2 og et minnekort så er man omtrent oppe i prisen på en 360 arcade. Overrasket over at det tok så lang tid for MS å droppe hd kablene. De har jo lagt med hd kabler i nesten 4 år før de tydeligvis skjønte at ingen andre gjorde det. Og Elite før hadde jo både hdmi og komponent kabel i pakken. Snakker om å kaste penger ut av vinduet. Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Min 2 år gamle Xbox fikk RROD for en måned siden under spilling av Brütal Legend <_< Gjorde et forsøk på å resete den, skrudde den fra hverandre og la kjølepasta på cpu og gpu. Men den holdt bare i 10 minutter før den knelte igjen. Var forsøket verdt uansett. Benyttet meg av tilbudet på Spaceworld med 360 elite og 2 spill for 1999,- Er veldig fornøyd med den og den produserer mye mindre varme en min gamle Falcon. Virker nesten aldri varm når jeg legger handa på den, så jeg trur en ny RROD er ute av bilde Edit: leif Endret 29. november 2009 av RomTorsk Lenke til kommentar
Einride Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Gammal Jasper? Kom ikkje dei første Jasper-modellane i byrjinga av 2009? Lenke til kommentar
RomTorsk Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Wøps Mente selvfølgelig Falcon. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Ja dette har jeg merket selv! Eliten min blir mye mindre varme av etter bruk! Dette er jo veldig positivt med tanke på sjangsen for RROD! selv om jeg fortsatt ikke er helt trygg på at jeg ikke kommer til å oppleve det igjen! Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Fant nettopp ut at jeg har Jasper Elite.... Dette liker vi vettu ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå