Gå til innhold

Vurderer kjøp av ny Elite


LordShaft

Anbefalte innlegg

Jeg sitter å vurderer kjøp av ny elite! Da tilbudet de har på elkjøp nesten er for billig til å si nei til!

 

Det skal også sies at min kjære 3 år gamle boks tok kvelden nå nettopp!

Tanken på å kanskje måtte vente 4 uker på ny etter repp, er uaktuell.

 

Fristelsen for 120 giga harddisk og hdmi er verdt de ekstra kronene! Pluss jeg får to spill jeg kan bytte inn å få igjen billige spill igjen... så totalprisen blir ikke så høy!

 

Er det blitt forbedret noe med tanke på RROD når det kommer til elite modellene? Eller forekommer det like sporadisk på disse modellene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja ja, til helvete! uansett så er ikke det verdens undergang om jeg ikke får bytta de spillene!

 

Jeg har lenge gått å tenkt på å skaffe meg elite eller hvertfall 120 giga hd! og nå har jo jeg en "kjempe" grunn til å gjøre det. HDMI er heller ikke negativt! Men har du noen formening om RROD på de "nye" maskinene?

Forekommer det sjeldnere eller like ofte og sporadisk som på gamle pro maskiner?

Lenke til kommentar

Ja ja, til helvete! uansett så er ikke det verdens undergang om jeg ikke får bytta de spillene!

 

Jeg har lenge gått å tenkt på å skaffe meg elite eller hvertfall 120 giga hd! og nå har jo jeg en "kjempe" grunn til å gjøre det. HDMI er heller ikke negativt! Men har du noen formening om RROD på de "nye" maskinene?

Forekommer det sjeldnere eller like ofte og sporadisk som på gamle pro maskiner?

 

RROD er vell heller fraværende eller ihvertfall MYE MYE mindre enn før. Send no inn den gamle boksen din uansett. Kjekt å ha en backup, eller gi den i julegave til noen ;)

Lenke til kommentar

Ja sendt inn blir den! Har en bror og en kompis som er villig til å betale 500,- for den gamle når den er fikset! Men da beholder jeg den heller som reserve i tilfelle eliten skulle streike!

 

En ting er hvertfall sikkert.... Jeg gidder ikke å vente 4 uker med å få "ny" tilsendt! MIDT i MW2 perioden! :rolleyes:

 

Dessuten funker det ikke med 20 giga hd lengre! MÅ ha mer! og nå som jeg har fått meg 50" tv, må jo jeg bare ha HDMI også hehe.

Lenke til kommentar

Gikk til innkjøp av den elite pakken de har med to spill på elkjøp, men til min store forundringer fulgte det ikke med HDMI kabel i esken??? :o

 

Alle andre jeg kjenner som har kjøpt elite (utenom dette tilbudet) har fått med hdmi kabel!

Ja ja, ikke værre enn å dra å kjøpe en ny, men alikevell!

Lenke til kommentar

ja dem har dropper hdmi kabel til elite.

men koster ikke mye en meter med hdmi kabel.

rart vor mye snakk det er med RROD. mesteparten av mine venner har xbox og ingen av dem har opplevd at boksen får det.

så tviler på at det er noen stor % på at dem nye modellene får det.

120GB er fint å ha. jeg innstalerer dei spillene jeg spiller på hardisken for å få vekk støy og kortere laste tid og da er det greit med en stor hardisk så man slipper å slette hele tiden.

Lenke til kommentar

Ja det er ikke rare prisen for en hdmi kabel, men skulle gjerne visst om det mens jeg alikevell var på butikken!!

 

Jeg også liker å installere spillene jeg spiller ofte! å på gamle hd'en var det ikke plass til mere enn ett om gangen!

 

Ellers så må jeg si meg veldig fornøyd med sort fargen på boxen :D etter min mening The Right color B)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...