Vegar Jansen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Her er fem ting du må vite om Googles kommende operativsystem. (Ikke kast Windows-lisensen din riktig ennå.) Les saken her Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Dette fra jeg trykket knappen til jeg var inne på skjermkortets nettleser og hadde fått frem en nettside(altså var på nett og lastet ned)... Det sies Crome OS skal være på nett på 7sekunder... Ser ikke for meg det skjer uten å starte fra Standby/Dvale... De må jo kutte ut alle maskintester og diagnoser, minne, SSD, Wi-Fi, tastatur, mus, alt slikt som ikke har noenting med OS å gjøre, tar jo halvt minutt før OS begynner å laste... Crome OS kan være en kjekk ting til nett/mini-PCer som alltid har nettilgang... Kan man ikke redigere et tekstdokument engang uten å ha internett..? Må da være en "offline" mode.... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Velkommen Store Bror... helt inn i alt du driver med. Null privacy igjen til selskapet som er nødt til å proklamere filosofien "Do No Evil" mange ganger for oss, slik at vi sover bedre om natta... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tore: Er akkurat det chrome OS skal gjøre. Den hopper over alt av maskintester så den kan starte lynraskt. Er derfor OSet kun er laget for spesielle netbooks i tankene.. Og offline mode blir det nok også å finne. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Ser kult ut Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 hva med nedlastning av film og musikk da? jeg trenger musikk heeele tiden, og jeg har ikke nett på hytten, hva skjer med mine musikkbehov da? og usb pinner med nettilgang er jo styrt fra programmer du INSTALLERER på pc'en, og du kan ikke installere noe uten et OS? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg