Mobilen.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Nokia N-Gage og N-Gage QD ble laget for gamere, ikke for at folk skulle ringe. Den er bra for de som er vant med Gameboy Advance, da. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det er da ingen grunn til å hate Magcom, Espen!! Vi nordmenn skal være stolt av Magcom, da den var på markedet var den faktisk noe av det råeste man kunne få tak i. Med tanke på tiden den kom ut var den tidsriktig designet, med enorm skjerm og vanvittig god byggekvalitet med stolthet i norsk aluminiums produksjon. Magcom var en råtass...jeg håper ennå Magcom skal stå opp fra de døde, for de var virkelig inne på noe! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Haha, morsom artikkel som tar designhysteriet på kornet. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 min første telefon var 3300. så jeg elsket den. men bra lyd var det ikke Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 magcom? Det var jo en kongetelefon da den kom. Eneste å hate med den var at sjappa gikk konk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg