VEH_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det kommende rollespillet inntar nye formater. Les hele saken Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Det første spillet var avføring så jeg er veldig overrasket at en oppfølger er på vei. Lenke til kommentar
~ David ~ Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Multiplayerdelen på det første var avføring, det kan jeg si meg enig i. Men resten av spillet var veldig bra, bare man klarte å se forbi den elendige grafikken og enkelte bugs. Jeg koste meg hvertfall masse med det, og kommer til å kjøpe oppfølgeren usett. Gleder meg! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Synes grafikken var bra jeg, passet godt inn. Mange som sier at grafikken i TW er bedre enn Oblivion og Gothic 3 sin grafikk. Jeg synes alle tre har veldig bra på sine måter. Eneste som trakk ned var voice actingen, men ellers koste jeg meg veldig mye med Two Worlds. Så jeg ser virkelig fram til TW2. Håper bare det ikke går ut over pc-versjonen at de styrer på med konsoll-versjoner også. Lenke til kommentar
Amaru Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 fullførte two worlds jeg, så likte det... eneste var att fightinga var like spennende som hvilket som helst knappemosespill og du ble ALTFOR mektig etterhvert. kunne jo utrydde hele orkebyen uten å miste liv i det hele tatt, og drager var kakestykke! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Koselig spill... Med SJUKT dårlige sider. Voice acting for eks. snart kommer Tåa for å fortelle oss hvor bra det var da Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Likte Two Worlds, men mislikte at animasjonene hakket. Håper de fikser dette i Two Worlds II. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå