larsiii Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Lastet ned og instalerte akkurat den nyeste systemoppdateringen til PS3. Når instaleringen var ferdig og jeg skrudde konsollen på igjen var lyden forsvunnet. Noen som vet hva dette kan skyldes, eller hvordan man får rettet det opp. På lydinnstillinger var alt som før (lyd gjennom HDMI), og har også prøvd forskjellige HDMI-innganger på TV'en, skudd PS3 og strøm av/på, restartet konsollen. Jeg er veldig sikker på at det ikke er TV'en eller HDMI-kabelen som står for problemet. Tror problemet har en sammenheng med oppdatering jeg akkurat gjorde siden alt fungerte fint rett før. Noen som er kapable til å hjelpe meg, eller i det minste komme med noen tips? På forhånd takk! EDIT: Overse dette innlegget. Skrudde på igjen PS3'en nå og lyden var plutselig tilbake. Har ingen anelse om hvorfor, siden jeg ikke har gjort noen endringer siden jeg sist skrudde av(da lyden ikke funket). Hvis noen derimot vet hvordan dette henger sammen må dere gjerne dele kunnskapen Endret 25. november 2009 av larsiii Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 FØrst tar du av konsollen din, så når du tar den på så holder du inne powerknappen helt du hører en pipeplyd og da resetter den bilde innstillinger og lyd Håper dette hjeper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå