OHJohansen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I natt kommer en stor oppgraderingen av din Get HD-PVR. Her er endringene. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det blir kult, har venter en stund på denne oppdateringen. Viste at Get ikke ville skuffe meg :-) Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 gooooood goooood gooood. Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Julekvelden kom tidlig i år Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Men vil det ikke være naturlig å ha Dolby aktivert? Slik at volumkontroll fortsatt ikke virker? Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Jo, men hvis en bruker Dolby er det vel naturlig at PVRn er koblet til et hjemmekinoanlegg og da trenger man jo ikke den funksjonen. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Jeg har testet PVR'en etter oppgraderingen og mye ser bra ut, men enkelte kanaler Zebra, Eurosport osv) vises i feil format. Bildet er for "stort" for skjermen. Jeg har sjekket mine egne innstillinger og mener at de er riktige. De aller fleste kanalene vises jo også riktig. Er det en feil i oppgraderingen eller hva?? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Ingenting nytt ifht programguiden? Tidligere i år kom det en oppdatering til SD-opptakeren. En av de viktigste endringene der (etter min mening) var at man kan velge vertikal programguide. Den horisontale layouten på programguiden som er nå synes jeg er mildt sagt fryktelig... Mulig den kanskje blir en smule mer holdbar vist grensesnittet oppdaterer seg kjappere... Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Get burde heller bruke energien til å tilby HD-kvalitet på de fleste kanalene. Pr i dag må vi betale tillegg og tilleggsabb. for å få dette. Bare tull når vi snart nå runder 2010 Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Betyr "bedre bildekvalitet ved oppskalering av video" at det har vært en form for oppskalering av SD bilde tidligere også, men at den nå er bedre, eller at de nå innfører oppskalering av SD bilde? Noen som vet? Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hva med problemet med at lyden blir helt vrengt når viasat 4 går fra programsendig til reklame???!!!!!!!!!!! (må skifte til annen kanal å så tilbake for at det skal bli bra igjen) Det har vart i over 1 år for min del å jeg er jævlig lei! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Viasat 4 lyden er fikset for min del, skjedde vel for 2-3 måneder siden. Noen som vet om det har planer om å oppdater HDi boksen sin....? Jeg driter i alle som klager på kundeservicen til GET! Jeg har vært kunde i 7 år, og har bredbånd, telefoni og TV med md HD PVR, og jeg er strålende fornøyd med alt! Til og med kundeservicen! GET Ruler! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Ikke en eneste interessant forbedring. Dette er hva jeg kaller flisespikkeri, og kommer kun som følge av at de nå lanserer filmleie i HD. Hvem f...n gidder og leie film av Get. En av de mest etterspurte forandringene for denne boxen er og kunne sortere kanaler etter eget ønske, men dette er ikke tatt hensyn til i det hele tatt. En annen ting er at etter en tids bruk, fungerer boxen dårligere og dårligere, til den til slutt må settes tilbake til fabrikkinnstillinger. Og hva med lydproblemene, ofte kan man sitt og set på en kanal som plutselig får utrolig skurrete lyd. Man må da bytte til en annen kanal og tilbake igjen for at lyden skal bli bra. Søpleboks er min mening. Det jeg har nevnt over pluss mye annet er noe man burde forvente fra utstyr som leveres i dag. Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Godt ikke alle er så sure og gretne som "gjesten vår". Klart folk gidder å leie film av GET. Du får jo filmen uten å gå en meter og slipper å levere den tilbake neste dag. Selvfølgelig kan du sortere kanalene etter eget ønske. Du må bare velge dine favorittkanaler i den rekkeføgen du ønsker de skal være så vil de komme i den rekkefølgen under knappen "Mine kanaler". Det med lyden gjelder da kun Viasat 4 og TV3, og da må jo det bety at det ikke er GET sitt problem men Viasat. Nei jeg må bare ta av meg hatten for en utrolig god PVR GET har gitt oss, og som bare har blitt enda bedre med det nye designet. Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Er det bare jeg som opplever feil format på enkelte kanaler eller hva? Zebra er en av kanalene som er for "stor" for skjermen slik at noe av tekstingen havner utenfor skjermen Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Under innstillinger velger du "Skjermtype" og "Velg tv-format for 4:3". Der lagrer du "Pan & scan", så er du kvitt det problemet. Og ja, lyden på Viasat 4 er nå i orden. Endret 26. november 2009 av Jay Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Under innstillinger velger du "Skjermtype" og "Velg tv-format for 4:3". Der lagrer du "Pan & scan", så er du kvitt det problemet. Huff, at jeg ikke så det med Pan og scan! Takk! Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Bullshit... det er stort sett det samme som går igjen... nytt design og dolby logo... kalle dette en kjempeoppgradering er tøys... hvor mye fikk dere betalt for å legge ut denne nyheten? Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Hva i all verden er det folk klager på? Ingen annen opperatør kommer i nærheten av kvaliteten til GETs PVR-HD Lenke til kommentar
ruhande Skrevet 27. november 2009 Rapporter Del Skrevet 27. november 2009 Enig med Jay. Det er alt for mange "gjester" som bruker diverse brukerfora som erstatning for tarmskylling. Personlig savner jeg Teknofils gode gamle spørrespalte. Gode spørsmål fikk alltid gode svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg