mobilen.no Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Samsungs nyeste Windows-mobil ser litt kjedelig ut, men skinnet bedrar. Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 dette er den beste telefonen ever! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Fra artikkelen.. "Konklusjon Alt i alt er Samsung Omnia HD en telefon med mange glimrende egenskaper." Selv synes jeg designet på denne telefonen er meget bra. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei takk til telefoner fra produsenter som ikk gir oppdateringer når det trengs! Å til gjesten som mener dette er den beste telefonen ever....NEI det er det så absolutt ikke, den har ett foreldet OS! Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Gud jeg lo når jeg leste "Mine meny" (Sjekk det øverste bildet). Ellers en kjedelig telefon som ikke bringer noe nytt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Telefonen har fått knallgode kritiker på flere internasjonale sider og også norske (mobili). Ingen har skrevet at designet er kjedelig heller tvert i mot. Greit den kanskje ikke er banebrytende, men den utvilsomt en meget god telefon som tilfredsstiller de fleste behov vil jeg tro, også de som er litt for glad i "sure" epler.. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Tror det er en feil i SAR-verdien for Omnia I8000. Oppgitt fra Samsung er 0,168. Og i testen står det video med 24 fps. Samsung sier 30... Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Fra artikkelen: Alt i alt er Samsung Omnia HD en telefon med mange glimrende egenskaper... Er ikke dette en anmeldelse for Samsung Omnia 2 da? Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Design 9, Display 10, Camera 8.5, Sound Quality 8, Battery 10, Connectivity 9.5, Multimedia 10, Organizer 10 . fra phone arena Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Dårlig test med mange feil! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Gud jeg lo når jeg leste "Mine meny" (Sjekk det øverste bildet). Ellers en kjedelig telefon som ikke bringer noe nytt. Samsung skammer seg fortsatt ikke for skrivefeil i menyen ser jeg. Det betyr kanskje ikke så mye, men jeg blir litt usikker når jeg ser slikt. Betyr dette at de slumper på andre områder i produktene sine også? Hadde selv en D500 for noen år tilbake. Så som så fornøyd med telefonen (men telefonens byggekvalitet har jeg ikke vært borti før eller siden) men den hadde altså to eller tre skrivefeil i menyen. At de ikke har greid å skjerpe seg enda er svakt. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Screen Protector og Silicon Skin Case til Samsung Omnia 2 kan kjøpes på www.teleboden.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg