Joachim_F Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det heftige skytespillet Serious Sam er ute i ny versjon. Les hele saken Lenke til kommentar
The Very End Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 L-E-T-T at jeg skal skaffe meg dette! Evig morro på LAN og nå over internett, blir artig De nye teksturene ser flotte ut, og spiller gjerne gjennom spillet en gang til med slik grafikk. Lenke til kommentar
Åsmund_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 etter at jeg så denne traileren måtte jeg bare ha det spillet. Så nå er det kjøpt. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Laster ned fra Steam as we speak Husker jeg hadde mye glede av første spillet så dette blir et gledelig gjensyn EDIT: Skulle skrevet litt før om dette. For før release hadde spillet 10% rabatt på pre-order. Endret 26. november 2009 av CaZpeR Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Laster ned fra Steam as we speak Husker jeg hadde mye glede av første spillet så dette blir et gledelig gjensyn EDIT: Skulle skrevet litt før om dette. For før release hadde spillet 10% rabatt på pre-order. Da må du følge med på forumet Har vært en tråd om dette spillet lenge Endret 26. november 2009 av Bulletus Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Serious Sam, et flott spill som jeg hadde det mye morro med sammen med mine venner. Husker godt brettene, våpnene, de forskjellige monstrene og ikke minst all latteren jeg opplevde når jeg spilte dette. Gleder meg til å prøve det, ser veldig bra ut og jeg gjenkjenner en god del av det gode gamle Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg tar det som en selvfølge at denne også har muligheten for flere spillere via split-screen som originalen? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Laster ned fra Steam as we speak Husker jeg hadde mye glede av første spillet så dette blir et gledelig gjensyn EDIT: Skulle skrevet litt før om dette. For før release hadde spillet 10% rabatt på pre-order. Da må du følge med på forumet Har vært en tråd om dette spillet lenge Ok. Har fulgt med og kjøpte det med 10% rabatt fra steam. Men har ikke sett at gamer har skrevet om rabatten. Var bare det jeg mente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå