OHJohansen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Homebase sniker i TV 2 HD-køen og gir kundene den høyoppløste kvaliteten til jul. Les saken her Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 ett lite tips til canal digital, bli enige med tv2, ellers så tror jeg menge vil gjøre som meg og bytte til viasat Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 NextGenTel kommer til å tilby TV2HD innen veeeeldig kort tid. Fikk brev i posten Lenke til kommentar
Gjest SÆBØHANSEN Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 ett lite tips til canal digital, bli enige med tv2, ellers så tror jeg menge vil gjøre som meg og bytte til viasat Helt latterlig sak å bry seg om. Er de noen i de hele tatt som bryr seg om at en av Nordens dårligste tv kanal sender i HD eller ikke? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Helt latterlig sak å bry seg om. Er de noen i de hele tatt som bryr seg om at en av Nordens dårligste tv kanal sender i HD eller ikke? Kan nok stille meg i rekken, og si at jeg ikke bryr meg Birger Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Uannsett hvor høyoppløst singnalene på TV2 er, så hjelper det lite i forhold til hva slags søppel de sender. Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Hvis TV2 f.eks skal ha 20 kr/mnd for å la CD sende TV2HD, og CD igjen sender regningen til meg som forbuker, sier jeg heller NEI takk, og er enig med CD i at dette får vente... Antagelig vil vel TV2 også ha betalt for alle CD's kunder (selge TV2 og TV2HD i en pakke), selv om bare en liten del av kundene har mulighet til å ta inn HD kanaler. Randulf Småfix Kanonfotograf Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Søppel blir ikke bedre selv om en ser det bedre (i HD) Lenke til kommentar
Gjest jt Skrevet 26. november 2009 Rapporter Del Skrevet 26. november 2009 Søppel blir ikke bedre selv om en ser det bedre (i HD) Selv om du syns det er noe dritt det tv2 sender, så kan det jo hende at det er noen andre som syns det er mye bra der vet du, sikkert ikke alle som liker den dritten du liker heller Lenke til kommentar
Teknofil.no Gjest Skrevet 8. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 8. desember 2009 til get dere må sene tv2 hd dere må føle eter at viasat får tv2 hd alle med get må få inn tv2 hd så fort som mulig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg