TE_Andersen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Rollespill og strategi blandet til ei velsmakende og fyldig suppe. Les hele saken Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Dette spillet skal jeg ha uansett hva. Har gledet meg så sykt til dette kosespillet ^^ Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Må først gjennomføre Kings Bounty: The Legend Det kan ta sin tid siden jeg spiller på "Impossible" for størst mulig utfordring Og ja det er et skikkelig kosespill Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 har spilt tilsammen 40 minutter tror jeg (har ikke hatt mere tid), så jeg gleder meg til å sette meg ned og bruke helga på dette Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Spilt dette et par timer og det er absolutt en verdig etterfølger av The Legend! Tenkte å spille igjennom Armored Princess og så The Legend på et seinere tidspunkt(kom ganske langt tidligere, men mista saven) Gleder meg til helg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå