Jonas Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 sikkert ikke.... det er jo compaq :wink: Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Ja det har jeg, Vertøy som ble brukt. Hagle, spett, vinkelsliper og slegge for å ta live av fanskapet. Det var morro så lenge det det var liv i det. Lenke til kommentar
x-convict Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hvem kan overklokke? Overklokking er for en stor del ”kunsten å kjøpe en komponent som holder mer enn den lover”. Med kjappere RAM får man prosessoren til å gå raskere, via bussoverklokking. Men det forutsetter at ikke RAM-brikkene som sitter i maskinen har en del å gå på. De fleste maskiner du kan kjøpe ferdig bygget er allerede ”overklokket” det remmer og tøy kan holde. Med fare for å bli saksøkt må jeg få si at DIN MORS COMPAQ EGNER SEG IKKE TIL OVERKLOKKING. Jeg har moralsk støtte fra både din mor og fra reklamasjonsavdelingene hos Compaq og Intel når jeg sier dette, så ikke regn med noen snarlig rettssak Skal du overklokke må du bygge maskinen selv, eller i det minste selv spesifisere hvilke deler den skal bestå av. Du må altså ha litt peiling på data for å bli med i kretsen vår. utdrag fra nybegynner guiden del2 her på overklokking.no Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 du må jo ikke overklokke for å drive med casemodding, selv om de fleste casemoddere også er overklokkere... Lenke til kommentar
gather Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 *****offtopic***** men samsung skjermen er ikke møkk? tror det må være no feil med den den funker glimrende her Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Ja det har jeg, Vertøy som ble brukt. Hagle, spett, vinkelsliper og slegge for å ta live av fanskapet. Det var morro så lenge det det var liv i det. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 *****offtopic*****men samsung skjermen er ikke møkk? tror det må være no feil med den den funker glimrende her Ja det er sant at den funker bra i windows, men når jeg ser på film og spiller fps spill så ghoster skjermen noe j******. Den har responstid på målte 41 ms (!) selv om den ble oppgitt til å være 25 ms . 41 ms respons sier vel det meste. Neste oppgradering blir helt klart skjermen, selv om den er ny, og skjermer generelt skal holde i flere år. Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Hva med en slik casemod vi gjorde på sist HV øvelse. Du trenger ikke mye utstyr. 1 stk gammel møkka pc ( vi brukte IBM) 1 stk MP5 (kan også bruke andre verktøy MG3, AG3, Mauser eller Hagle) 100 skarpe skudd. Minst Vi var 10 stk på skytebanen Det som var igjen var så lite at du kunne ikke lage en ølboks av det Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Neste oppgradering blir helt klart skjermen, selv om den er ny, og skjermer generelt skal holde i flere år. Tjihi, sitter med en snart 7 år gammel 17" her . Skal byttest ut riktignok, men den har gjort sitt, i fleire år Lenke til kommentar
gather Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 *****offtopic*****men samsung skjermen er ikke møkk? tror det må være no feil med den den funker glimrende her Ja det er sant at den funker bra i windows, men når jeg ser på film og spiller fps spill så ghoster skjermen noe j******. Den har responstid på målte 41 ms (!) selv om den ble oppgitt til å være 25 ms . 41 ms respons sier vel det meste. Neste oppgradering blir helt klart skjermen, selv om den er ny, og skjermer generelt skal holde i flere år. Hmm tror det er noe feil hos deg her funker den helt fint..... til cs og filmer og alt.... Lenke til kommentar
hwknut Skrevet 21. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2003 Hva med en slik casemod vi gjorde på sist HV øvelse. Du trenger ikke mye utstyr.1 stk gammel møkka pc ( vi brukte IBM) 1 stk MP5 (kan også bruke andre verktøy MG3, AG3, Mauser eller Hagle) 100 skarpe skudd. Minst Vi var 10 stk på skytebanen Det som var igjen var så lite at du kunne ikke lage en ølboks av det skulle gjerne sett en compaq sprengt til himmels Lenke til kommentar
geggi2 Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Det var skikkelig gøy. Maskinen fikk gjennomgå med ca 1000 skarpe skudd så du kan jo tenke deg hva som var igjen. Lenke til kommentar
simes Skrevet 21. juli 2003 Del Skrevet 21. juli 2003 Den har responstid på målte 41 ms (!) selv om den ble oppgitt til å være 25 ms .. Hvordan får man testet responstid selv? Bare lurer, siden jeg ville gjerne gjort det selv. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 22. juli 2003 Del Skrevet 22. juli 2003 Jeg moddet en IBM Aptiva en gang. Borra to skruehull midt oppå kabinettet (ja, på utsiden) så jeg fikk montert en strømforsyning til Lenke til kommentar
MagE Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 *****offtopic*****men samsung skjermen er ikke møkk? tror det må være no feil med den den funker glimrende her Ja det er sant at den funker bra i windows, men når jeg ser på film og spiller fps spill så ghoster skjermen noe j******. Den har responstid på målte 41 ms (!) selv om den ble oppgitt til å være 25 ms . 41 ms respons sier vel det meste. Neste oppgradering blir helt klart skjermen, selv om den er ny, og skjermer generelt skal holde i flere år. Hmm tror det er noe feil hos deg her funker den helt fint..... til cs og filmer og alt.... har 2.stk fikk dem på tilbud 3000,- ptk fikk d momsfritt ved og bestille de gjennom firmaet jeg jobber i ingenting gale her men bruker eller vidiokanomo til og sjå filmar (ps har 2 pcer 1skjerm til kvar men det hadde vore tøft å koble begge skjermene og vidiokanono til denne pc har 2 skjermutganger og en tv utgang så d burde funka) Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 *****offtopic*****men samsung skjermen er ikke møkk? tror det må være no feil med den den funker glimrende her Ja det er sant at den funker bra i windows, men når jeg ser på film og spiller fps spill så ghoster skjermen noe j******. Den har responstid på målte 41 ms (!) selv om den ble oppgitt til å være 25 ms . 41 ms respons sier vel det meste. Neste oppgradering blir helt klart skjermen, selv om den er ny, og skjermer generelt skal holde i flere år. Hmm tror det er noe feil hos deg her funker den helt fint..... til cs og filmer og alt.... har 2.stk fikk dem på tilbud 3000,- ptk fikk d momsfritt ved og bestille de gjennom firmaet jeg jobber i ingenting gale her men bruker eller vidiokanomo til og sjå filmar (ps har 2 pcer 1skjerm til kvar men det hadde vore tøft å koble begge skjermene og vidiokanono til denne pc har 2 skjermutganger og en tv utgang så d burde funka) punktum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå