Gå til innhold

Homebase gir deg IP-TV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit utvalg av kanaler idag.

Legg heller fokus på å forbedre brukergrensesnittet! Det er treigt og fullt av feil idag. I tillegg er bruk av taster på fjernkontroll lite intuitiv. Sletting av opptak fungerer bare av og til, det tar lang tid å skifte side i kanallisten eller EPGen.

Også veldig irriterende at opptak kun er mulig på noen av kanalene. Mulig skylden her ligger hos innholdseier - men konsekvensen er uansett at Homebase blir mindre attraktivt.

Lenke til kommentar

Det stemmer IKKE at det ikke er bindingstid på de 10 enkelkanalene du kan velge til basispakken. Når du velger en kanal, er den låst i 1 mnd, før den kan endres.

Kopi fra Homebase.no er lagt til under!

Du har valgt 10 ekstrakanaler. Trykk bekreft for å bekrefte at disse kanalene skal være dine ekstrakanaler. NB! Husk at ved å bekrefte, blir de valgte kanalene låst som ekstrakanaler for en måned.

Lenke til kommentar

Homebase er direkte tragisk! Har bodd i leid leilighet som er tilknyttet Homebase en tid. Produktet er bortimot ubrukelig! Softwaren er kjempetreg. Det finnes ingen muligheter for å legge inn ekstratid for opptak. Dermed må man spille inn neste program i tillegg for å være sikker på å få med f.eks. slutten på en film. Du kan IKKE sette en hel kveld til innspilling uten å legge det inn program for program. Du kan IKKE gjenoppstarte avspilling av opptak fra samme sted som sist. Du altså spole deg fram til der du var sist. Hvis du begynner å se på et opptak før det er ferdig, får du etter 6 - 7 minutter et idiotisk spørsmål om du vil slette opptaket! Når du da selvfølgelig svarer nei, må du starte det på nytt og prøve å finne tilbake til samme sted igjen. Dette skjer flere ganger fram til opptaket er ferdig! Hvis du pauser en sending, kan systemet finne på å kutte opptaket etter et kvarters tid, for så å gå til direkte sending, uten at man kan finne forsinkelsen som opptak. Det mangler mulighet for daglig/ukentlig/andre fast opptak, så f.eks. opptak av Dagsrevyen hver dag må du legge inn via EPG hver dag! Sist søndag (og stadig vekk ellers også) hakker streaming av opptakene så mye at jeg kunne bare gi opp å se på dem!

Hele produktet er så ubehjelpelig dårlig at det er helt flaut. Det er helt utrolig at det går an å selge et så til de grader uferdig produkt og la kjøperne betale full pris underveis. Kundeservice/brukerstøtte har jeg gitt opp. Jeg har sittet i lange baner og ventet på dyr takst til 815-nr fra mobiltelefon og stort sett fått til svar at "dette jobber vi med".

Rett skal være rett: Det er 3 positive ting med homebase.no. Etter en stunds venting kan du oppgi nummer som de kan ringe deg på fra kundeservice. Sendingene er (når ikke bildet hakker) av god kvalitet. Og sist, men ikke minst, du kan ta opptak av mange forskjellige kanaler samtidig.

Likevel, hadde jeg selv eid leiligheten jeg bor i, hadde Homebase fått tuneren i retur for lenge siden. Det er helt å grensen til svindel å selge dette produktet!

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Homebase sitt tilbud er VakkerT.

kommer du for seint til et program, kanskje til og med mot slutten av programmet, sett det på opptak og spol deg til begynnelsen :) mottakere med hdd kan neppe dette ;) ingen hakking what so ever, selv om jeg samtidig prøver laste ned aldrig så fort med pc :) bra tilbud, mange kanaler... alt i alt, et Supert produkt ;) og jeg sitter i lille honningsvåg med dette :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Wimpy

Lol, det fungerer jo bare på noen få kanaler! Hadde det bare funka på alle kanalene og de samtidig hadde et smooth grensesnitt så hadde jo alt vært fryd og gammen.. Har faktisk sluttet å se på tv etter at jeg fikk homebase, så dårlig er produktet. Hver gang jeg har skrudd på boksen har det endt i frustrasjon over manglende funksjoner og halvferdige løsninger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må si jeg er meget skuffet over Homebase. Ser ikke ut som de har noe som helst fokus på å rette opp alle de irriterende feilene i menyene samt gjøre systemet BRUKERVENNLIG for kundene sine.

- Opptak kutter før programmet er ferdig.

- burde kunne ta opp serieopptak

- burde kunne styre opptak med tidsangivelse

- programoversikt for enekeltkanaler

- dårlig grunnpakke -

- hvorfor er det så få HD kanaler

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...