Gå til innhold

Shattered Horizon

Anbefalte innlegg

Tenkte bare å anbefale et spill for dere B) Tror utviklerne kan selge idéen bedre enn meg så jeg klipper og limer hva de har og si:

Shattered Horizon is set 40 years from now. Man is back on the Moon and the companies that took him there are reaping huge profits. Their greed soon leads to the largest mining accident in history. A catastrophic explosion throws billions of tons of rocky debris into near-Earth space, its aftershocks threatening to tear apart the Moon itself. Fragments of the Moon settle around the Earth and become known as the Arc, named after the dramatic shape they draw across the night sky. With Earth surrounded by debris there's little chance of rescue or return for the thousands of people stranded in space.

The International Space Agency's (ISA) astronauts and scientists trapped in the battered International Space Station are given the task of apprehending those responsible for the catastrophe. Weapons are among the last supplies sent to the station before the supply route from Earth is cut. The Moon Mining Cooperative (MMC) finds itself facing serious charges after only barely surviving the cataclysm. Cut off from Earth, they see the ISA as a threat to their very existence.

The two sides are drawn into an armed conflict. Desperate battles are fought over strategic locations and the scant supplies from Earth that make it through the shroud of debris. Control of the Arc now means the difference between survival and death in the cold of space.

Mao heftig krigføring i vektløse omgivelser! Etter to dager har jeg igjen fått tilbake pc-spillgleden som jeg lenge har savnet, så dette fortjener mitt kvalitetsstempel. Har tre gjestepass jeg er villig til å dele ut til de som spør pent ;)

Systemkrav kan du lese mer om på nettsida, men jeg kan fortelle at det krever Direct X 10-basert skjermkort og operativsystem Vista eller 7.

Les mer, for ikke å si alt, her: Shattered Horizon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gjestepass til fullversjonen? isåfall tar jeg gjerne imot en hvis du har igjen :D

Ja. Har tre av disse...De gir deg 3 dagers prøveperiode med fullversjonen hvis jeg nå ikke husker feil.

Send meg e-posten eller steam-konto, så får du ;)

Fullversjonen koster ikke mer enn 139 (kurs per idag), så du ødellegger ikke julegavebudsjettet med dette spillet...

Lenke til kommentar

Ser ut som et utrolig morsomt online skytterspill, med et tema jeg ikke har sett før.

No gravity osv., tror dette blir bra jeg!

Ja, så lenge man ikke lar seg bryte ned av den bratte læringskurven i å mestre både det vektløse elementet, men også å lære å kjenne banene....noe som ikke er kakestykke med tanke på at de er 100% 3d og kan ferdes på i alle mulige vinkler og retninger.

Tror utgiveren har mislykkes med markedsføringen siden det er så få spillere, men det kommer nok flere etter hvert, får håpe...

Lenke til kommentar

Har aldri hørt om det, så du har nok rett der.

Er det lenge siden det ble gitt ut?

Jeg mener det var i begynnelsen av november, så det har ikke vært ute lenge.

Var med i betaen, er gromt bra konsept, men jeg vet ikke helt jeg... Ragdollen er jo helt på tryne imo, ja jeg vet det er i space, men ikke søren om man rikosjerer som en rakett når man treffer en vegg når man er dau...

Dette har de fiksa, de eneste gangene det skjer er hvis du faktisk blir truffet av en granat, men aldri hvis du blir drept av kuler...

NB: Har ikke flere gjestepass å dele ut nå, dessverre, men det kan jo hende at noen på det offisielle forumet har noen igjen: http://futuremark.yougamers.com/forum/forumdisplay.php?f=93

Endret av Garm
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...