lu2saa08 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hei Jeg har fått meg ps3(endeligt:P) å jeg har et program som kan konvertere filmfiler til det formatet som ps3 tillater, MEN jeg får ikke tekstene til å vise:( altså jeg har subtitles filene men får ikke alltid ps3 til å vise dem:S noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 hei Jeg har fått meg ps3(endeligt:P) å jeg har et program som kan konvertere filmfiler til det formatet som ps3 tillater, MEN jeg får ikke tekstene til å vise:( altså jeg har subtitles filene men får ikke alltid ps3 til å vise dem:S noen som kan hjelpe? Jeg bruker mkv2vob for å gjøre om mine filmer. Da merker jeg bare av "load subtitles from file" og "always encode subtitles". Fungerer supert hver gang. Lenke til kommentar
lu2saa08 Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 hei Jeg har fått meg ps3(endeligt:P) å jeg har et program som kan konvertere filmfiler til det formatet som ps3 tillater, MEN jeg får ikke tekstene til å vise:( altså jeg har subtitles filene men får ikke alltid ps3 til å vise dem:S noen som kan hjelpe? Jeg bruker mkv2vob for å gjøre om mine filmer. Da merker jeg bare av "load subtitles from file" og "always encode subtitles". Fungerer supert hver gang. bra program men kan ikke bruke mine filmfiler:S hvorfor? mpeg-4 filene går ikke??!?!:S Lenke til kommentar
JarlDR Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 mkv2vob fungerer kanskje bare på å gjøre om mkv filer til vob/avi/mpg. Hvis du bruker Plasystation Media server kan du ha film og undertekst liggende i samme mappe slik at teksten kommer opp når du ser filmen på ps3n. Må da selvsagt ha en pc og ps3 som er tilkoblet samme router/modem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå