Gå til innhold

Hvordan få undertekstene til å vise på ps3?

lu2saa08

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei

Jeg har fått meg ps3(endeligt:P) å jeg har et program som kan konvertere filmfiler til det formatet som ps3 tillater, MEN jeg får ikke tekstene til å vise:(

altså jeg har subtitles filene men får ikke alltid ps3 til å vise dem:S noen som kan hjelpe?

Jeg bruker mkv2vob for å gjøre om mine filmer. Da merker jeg bare av "load subtitles from file" og "always encode subtitles". Fungerer supert hver gang.

Lenke til kommentar

hei

Jeg har fått meg ps3(endeligt:P) å jeg har et program som kan konvertere filmfiler til det formatet som ps3 tillater, MEN jeg får ikke tekstene til å vise:(

altså jeg har subtitles filene men får ikke alltid ps3 til å vise dem:S noen som kan hjelpe?

Jeg bruker mkv2vob for å gjøre om mine filmer. Da merker jeg bare av "load subtitles from file" og "always encode subtitles". Fungerer supert hver gang.

bra program men kan ikke bruke mine filmfiler:S hvorfor? mpeg-4 filene går ikke??!?!:S

Lenke til kommentar

mkv2vob fungerer kanskje bare på å gjøre om mkv filer til vob/avi/mpg. Hvis du bruker Plasystation Media server kan du ha film og undertekst liggende i samme mappe slik at teksten kommer opp når du ser filmen på ps3n. Må da selvsagt ha en pc og ps3 som er tilkoblet samme router/modem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...