Joachim_F Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Ryktene vil ha det til at Project Gotham Racing 5 er under utvikling, men kan vi stole på dem? Les hele saken Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Både PGR3 og PGR4 er veldig gode spill, så jeg har ikke noe imot enda en oppfølger. Men bare dersom MGS har fått noen kompetente utviklere til å ta over for Bizarre. Jeg synes for øvrig at de burde vente med oppfølgeren til den neste xboxen har kommet ut. Lenke til kommentar
FrodeA Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Ja, dette betyr vel at den bilen dukker opp som en av DLC-bilene i Forza 3 da! Jeg syntes vel ærlig talt de kunne brukt tiden på noe annet enn el-biler da! Men nyheten om at PGR5 kanskje kommer er jo kjempebra! Håper bare de legger til LITT modifikasjoner til bilene. Som for eksempel bare en motorpakke, en stylingpakke, og en handling pakke til hver bil! Og viktigst av alt, et greit utvalg av felger! Endret 24. november 2009 av Frode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå