Joachim_F Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Revenge of the Wounded Dragons er et slåssespill i Double Dragon-stil. Les hele saken Lenke til kommentar
Licht Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg husker Double Dragon, og ikke nok med det, jeg husker Battletoads også. Hva vinner jeg? 8D Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Eg hugsar både Double Dragon, Battletoads og Final Fight, og eg spelte Double Dragon 2 på NES-en i forgårs. Vinn eg noko? Men, ja, dette kan bli interessant. Eg likar denne typen spel, og det har ikkje komt altfor mange av dei i moderne tid. Kay Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Har vel puttet litt for mange kronestykker på spillhallene i Bergen på 80-tallet. Majoriteten gikk til DD. Har siden spilt på Xbox Live (og må ikke glemme Shinobi) Om dette slår an idag er jo spennende. Lenke til kommentar
DubiousCow Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hva vil det komme til å koste? Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Double Dragon 2 <3 Håper dette blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå