mobilen.no Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 LGs mobiltelefon med skjerm i kinoformatet 21:9 er mer enn bare en lekker mobiltelefon Les saken her Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 3,5mm utgang for lys og bilde og faktisk Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det heter 21:9.. Litt pirkete, men rett skal være rett ; ) Lenke til kommentar
Marte_InnleggNO Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Det heter 21:9.. Litt pirkete, men rett skal være rett ; ) Det har du selvsagt helt rett i, vi har nå rettet i saken. Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Er det ingen som har erfaring med denne mobilen Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det som er ditt med denne mobilen er at når man går på internett/youtube osv så bruker mobilen EDGE eller UMTS/3G istede for Wifi når det er et valgt nett i nærheten. Har prøvd å bruke Wifi uten sim kort. da kommer den ikke inn på noen sider. så totalt sett er det ikke noe poeng med Wifi på denne mobilen (Hvorfor har dere Wifi da LG? ) Lenke til kommentar
Mobilen.no Gjest Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jeg har en slik mobil. med DVT- "Ditital TV" innbygd. og heter LG Su630. finns bare i korea marked.. Jeg finner ikke wifi på denne enda.. Det er helt lik som BL40. Su,Ku,BL er bare type som Telefonselskap har programvare som passer til dem.. SU og KU er kun i korea. BL er europa.. jeg har kun engelsk på den. skulle gjerna last inn norskversjon men... hvor vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg