mcgroven Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Snart klart for spektakulær heksekunst. Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Dette ser jeg frem til å teste. Er litt usikker på om det blir kjøp ved release siden det kommer så mange andre storspill på rekke og rad, så en demo passer perfekt. Lenke til kommentar
Saggy Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Etter å ha spillt meg igjennom den sannsynligvis identiske demoen via en japansk XBL account er jeg grundig solgt. Huff, begynner å bli dyr denna spillhøsten... Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Endelig fått fullversjonen... må bare få spilt gjennom Assassin's Creed 2 først (Too many games, too little time ) Lenke til kommentar
PaulKemp Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Testet demonen selv og må si jeg likte det selv om jeg var skeptisk i starten. Gullspill! Går ikke ann å IKKE smile når man spiller dette. "First Climax!" Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Skal testes! Det eg har sett til no virker rimelig speed og syretrip i ett EDIT: Uten å ha erfaring med verken det eine eller andre over ^^ Endret 24. november 2009 av Mala Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 for the love of fuck sake. Kan dere som skriver anmeldelser bruke order some hack n slash og combos magi og hekser. Må alt dere skriver på gamer direkte oversett til norsk. Det høres så teit ut. Virker som om itsvisen og gamer.no gjør samma feilen.Det gjelder egentlig alle saker innen spil.skjerp dere og bruk engelsk terms på visse ord. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Toppers, da virker det som om jeg får testet spillet før det kommer. for the love of fuck sake Hvis Gamer kan bidra til at folk bruker/leser litt mer norsk i hverdagen i stedet for å snakke "låne-engelsk" (lol, newbie, epic, fuck sake assa osv) blir jeg en glad liten pjokk. Har du noen gang hørt en engelskmann/amerikaner si "For the love of fuck sake?", setningen er veldig snodig for å si det mildt. Endret 25. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har vel bestemt meg på forhånd for at jeg ikke skal ha Bayonetta, i hvert fall ikke på release, men demoen må alikvel prøves! Det ser jo ganske fett på denne overdrevne idiotiske måten. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Da har jeg endelig fått satt meg ned med og spilt litt... og maken til fan-service skal man lete lenge etter. Satt med et stort smil rundt munnen etter en ekstremt over-the-top åpningssekvens Gleder meg til å fortsette^^ Tar forresten 6.8 GB å installere, for de som er interessert i å vite slikt =P Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Ja i dag er det den 3 desember, men eg finner ikke noe demo eg Bayonetta! Fatter ikke hvorfor dei ikke kan holde en avtale! Har gledet meg en hel uke til dette spillet! fy søren dårligt gjort!!!! Lenke til kommentar
leterel Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Fant denne smakebiten ytterst kjedelig. Neppe noe spill for meg. Jeg mener når jeg enkelt kommer meg gjennom en bane kun ved å hele tiden trykke på to knapper føler jeg ikke at spillet gir meg det helt store.. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Tenker det samme selv. Ikke hjalp det på med uberharry musikk og en dame som stønner når hun skal reise seg opp fra en stol. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Mitt store problem var ikke dama eller musikken (ok, litt musikken) men måten hun løper på i forhold til hastigheten hun beveger seg i. Hun løper jo mye fortere med bena enn hun forflytter seg. Filledetalj for noen, men slikt irrterer meg. Dessuten var hele slossinga litt vel enkel, men de torturangrepene var herlig over the top. Alt i alt et godt gjennomført som over the top, men ikke et bra spill. Men herlig harry var jo spillet, særlig taunten som er åpenbart stjålet fra Cowbellsketsjen til Saturday Night Live. Lo faktisk godt første gangen jeg hørte henne si det. http://www.youtube.com/watch?v=q4royOLtvmQ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå