Gå til innhold

HTC Hero og filmer/serier

Phido78

Anbefalte innlegg

Hoy!

Jeg forsøker å bestemme meg for hvilken mobil jeg skal investere mine surt ervervede penger i og akkurat nå ser det ut til at valget enten faller på HTC Hero eller Samsung Omnia HD.

Jeg vet at det ikke er noe problemer med å se filmer og serier i god kvalitet på samsungen, men da jeg har allergi mot Symbian i de fleste former så heller jeg mest mot HTC Hero for øyeblikket. Allergi i form av ukontrollerbart sinne etterfulgt av sammenkrøkelse i fosterstilling i et hjørne.

Hittil så har ingen av butikkene jeg har besøkt kunne vise meg noen av funksjonene på hverken samsung eller htc... Litt kjedelig når ting koster fra 4000 kroner og oppover å ikke få teste det men pyttsann.

Anyhows, det jeg egentlig vil vite er om noen har forsøkt å se filmer og serier på denne Helten? Og hvis ja, hvordan fungerer det kvalitetsmessig og så videre.

Takker for alle svar.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Hei

Var spent på dette selv, men ingen grunn til bekymring! Bildene blir faktisk krystallklare, kommer sikkert litt an på komprimering da..

Testet med en episode med simpsons og en ep med criminal minds, den siste så faktisk bedre ut til tross for at simpsons er animert. (begge var i mp4 format)

Så kjøp deg en hero du, beste telefonen jeg har hatt ihvertfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...