LarZen Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Har lagt endel timer på multiplayer nå for å si det mildt og det er et par ting jeg stusser på. Om jeg blir skutt og drept av en motspiller og ser på killcam så er det ofte en ser spilleren som dreper meg ikke ser meg men bare skyter rett mot meg. Jeg ser klart at jeg ikke er synlig i noen som helst form på skjermen men alikavell med alt som skjer så "ser" motspilleren meg og skyter rett mot meg. Og nei jeg har ikke sniket meg frem for så å trekke meg tilbake, slik at det ikke synes at jeg trekker meg tilbake på killcam. Det andre er i noen situasjoner så ser jeg en fiende og tømmer nesten et helt magasin mot personen men treffer ikke og blir skutt og drept, ser så på killcam etterpå at jeg ikke rekker å fyre av skudd mot motspilleren før han skyter meg....noe som er feil. Tviler det er noe juks ute å går men det er klart noe latency eller en bug ute å går her slik. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Høres vel ut som prakteksempel på lag, det der. Slikt er det lite å gjøre med, annet enn å prøve å spille med mange fra samme land. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Er nok lag ute å går her ja, fryktelig irriterende er det ihvertfall Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Lag ja, og ett av hovedankepunktene mot matchmaking, ja også på konsoll. Dere burde får dedicated server muligheter dere også! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Det andre er i noen situasjoner så ser jeg en fiende og tømmer nesten et helt magasin mot personen men treffer ikke og blir skutt og drept, ser så på killcam etterpå at jeg ikke rekker å fyre av skudd mot motspilleren før han skyter meg....noe som er feil. Dette er også noe jeg irriterer meg grenseløst over. Det som tar kaka er når man blir beskutt bakfra, men greier å løpe rundt et hjørne, bak en vegg eller på en eller annen måte i dekning. Man ser tydelig at man har greid det, men plutselig faller man død om. På killcammet ser man at det man nettopp så med sine egne øyne, det skjedde aldri. Man ble skutt før man rakk å komme seg i dekning, selv om man på sin egen skjerm greide det. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Du skal ikke ikke mindre ned på de "signal bar'ene" på høyresiden enn 1, før du ser tendenser til bulletlagg! De har på en eller annen merkelig måte fått til at spillet ser ut som det flyter hos deg med høyest ping, men for de med lav ping vil se at du lagger! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Akkurat det ville jeg tro har en ganske grei forklaring, uten at jeg er helt sikker. For dem med lav ping tar det tid før de kan se hva en med høy ping har tenkt å gjøre, mens det er motsatt den andre veien - fordi ting allerede har skjedd, og animasjoner/plasseringer ser mer flytende ut, til tross for at de henger langt bak. Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) apropos juks! Nå vet jeg om dette er konsoll eller pc, men tror det er pc og vi snakker ALVORLIG tilfelle av AIMBOT!! Døm selv! http://www.youtube.com/watch?v=19cT88eFCIw Endret 23. november 2009 av LordShaft Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Det ser ut som det er på xbox 360 hvis du ser oppe i høyre hjørne i starten av filmen ser du at en av vennene hans/hennes kommer online eller noe. Endret 23. november 2009 av Kidnet Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Setter også penger på Xbox. Blå X når han må reloade, samt xbox pad for killstreaks. Uansett imponerende. Skulle ønske jeg kunne snipe slik. Har alltid lyst å spille med sniper, men er for redd for killstreaken om jeg begynner å runne og gunne med sniper. Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Helt latterlig god han der!. Men jeg tviler det hadde fungert på PC å løpe rundt sånn der. Folk reagerer litt raskere. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 En må begynne å lure litt etter å ha sett det klippet der..... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 En slik aim og reaksjonsevne er rett og slett bare imponerende Om alt er på stelle selvfølgelig hoho. Lenke til kommentar
Nesumar Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Enten er det cheats, eller så er det bare han som er jævlig god og møter noen elendige motstandere Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg syns det lukter sinnsykt shabby av denne videoen! Ingen er SÅ god med sniper i dette spillet! Se enkelte av noscopene han tar da! njeeeeeee....skeptisk! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Vel, det er jo en montage da. Er alltid noen syke montager i alle spill. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 What Lakus said. La meg prøve å noscope deg 1000 ganger Lordshaft så skal du se at jeg får et par montageverdige. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Så en fyr som glitcha seg opp på et av fjellene i bakgrunnen av den ene snøbanen, Derail eller noe. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Å kalle noen i Optic klanen cheater må jo være så bullshit som det går ann. Det der ser jo ikke ut som aimbot engang. Optic klanen er en syk quickscope klan på xbox 360 og ps3. Det er rett og slett bare skills. Lenke til kommentar
Robinvi Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Det finnes Wallhack, Radar, Autoaim (HS), Autotrigger (skyter med en gang) ++ Har du alt dette kan du bare løpe rundt og hacken gjør resten. Sett folk med 150 på 0 med en slik hack. Med en gang noen er i Line of sight så er de død, om de er 2 meter unna eller 200, om de er forann eller back. Du ser det veldig godt siden musen hopper og ikke sklir slik som den gjør hos en legit player. Den skyter til og med igjennom vegger, og alle skudd blir headshots. Helt latterlig. Skulle gjerne linka, men vil ikke inspirer folk til å cheate, siden det er reklame for de som faktisk selger slike ting. Du må ihvertfall være en stor taper for å bruke slike ting. Noen av de er veldig lett å se, men å bevise at noen har wallhack og radar er litt vanskeligere, selv om det ikke er umulig. Endret 26. november 2009 av Robinvi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå