Gå til innhold

Bugs og juks i MW2 til konsoll?

Anbefalte innlegg

Har lagt endel timer på multiplayer nå for å si det mildt og det er et par ting jeg stusser på.

Om jeg blir skutt og drept av en motspiller og ser på killcam så er det ofte en ser spilleren som dreper meg ikke ser meg men bare skyter rett mot meg. Jeg ser klart at jeg ikke er synlig i noen som helst form på skjermen men alikavell med alt som skjer så "ser" motspilleren meg og skyter rett mot meg.

Og nei jeg har ikke sniket meg frem for så å trekke meg tilbake, slik at det ikke synes at jeg trekker meg tilbake på killcam.

Det andre er i noen situasjoner så ser jeg en fiende og tømmer nesten et helt magasin mot personen men treffer ikke og blir skutt og drept, ser så på killcam etterpå at jeg ikke rekker å fyre av skudd mot motspilleren før han skyter meg....noe som er feil.

Tviler det er noe juks ute å går men det er klart noe latency eller en bug ute å går her slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det andre er i noen situasjoner så ser jeg en fiende og tømmer nesten et helt magasin mot personen men treffer ikke og blir skutt og drept, ser så på killcam etterpå at jeg ikke rekker å fyre av skudd mot motspilleren før han skyter meg....noe som er feil.

Dette er også noe jeg irriterer meg grenseløst over. Det som tar kaka er når man blir beskutt bakfra, men greier å løpe rundt et hjørne, bak en vegg eller på en eller annen måte i dekning. Man ser tydelig at man har greid det, men plutselig faller man død om. På killcammet ser man at det man nettopp så med sine egne øyne, det skjedde aldri. Man ble skutt før man rakk å komme seg i dekning, selv om man på sin egen skjerm greide det.

Lenke til kommentar

Akkurat det ville jeg tro har en ganske grei forklaring, uten at jeg er helt sikker. For dem med lav ping tar det tid før de kan se hva en med høy ping har tenkt å gjøre, mens det er motsatt den andre veien - fordi ting allerede har skjedd, og animasjoner/plasseringer ser mer flytende ut, til tross for at de henger langt bak.

Lenke til kommentar

Det finnes Wallhack, Radar, Autoaim (HS), Autotrigger (skyter med en gang) ++ Har du alt dette kan du bare løpe rundt og hacken gjør resten.

Sett folk med 150 på 0 med en slik hack. Med en gang noen er i Line of sight så er de død, om de er 2 meter unna eller 200, om de er forann eller back. Du ser det veldig godt siden musen hopper og ikke sklir slik som den gjør hos en legit player. Den skyter til og med igjennom vegger, og alle skudd blir headshots. Helt latterlig. Skulle gjerne linka, men vil ikke inspirer folk til å cheate, siden det er reklame for de som faktisk selger slike ting.

Du må ihvertfall være en stor taper for å bruke slike ting. Noen av de er veldig lett å se, men å bevise at noen har wallhack og radar er litt vanskeligere, selv om det ikke er umulig.

Endret av Robinvi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...