Exia Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Velkommen til Modern Warfare 2-delen av [NST]-klanen! Vi er en gjeng med Norske karer som spiller MW2 for å ha det morsomt, og for at folk skal se at vi spiller som en gruppe. Vi bedriver (foreløpig) ikke med noen klan-matcher, eller lignende - vi spiller utelukkende for å ha det skøy sammen, og selvfølgelig klare prestige sammen. Vi har vært en del spillere, men akkurat nå er vi ca 5-10 aktive hver dag. Minste alderen er 16 år, og det gjelder å ha en grei tone med folk. Vi kan være spøkefulle, og ha det moro sammen, men når det er seriøst, så er vi seriøse. Vi er en hyggelig gjeng, og tar gledelig imot folk på tryouts. Dersom dette høres kult ut for for deg, slipp en søknad hos oss i forumet (husk du må registrere deg først) Dere kan ta Kontakt på xfire: Geromino eller sende en mail til [email protected] WWW.NSTCLAN.COM Lenke til kommentar
Exia Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Bump. Kan også legge til at vi har ventrilo server, og har hatt world at war server, modern warfare server og americas army servere Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Heh, mulig er jeg helt sepe men jeg jeg sliter veldig med å lese den tekstboksen som jeg skal skrive inn for å confirme at jeg er menneskelig . Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Har registrert meg men får ikke logga meg inn på forumet deres :/ Lenke til kommentar
Exia Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Admins må godkjenne før dere får logget inn og den confirming text boksen er slit å lese ja. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Er det mulig å sende infoen om Brukernavn og Passord til mailen min? Tok på autohusk på firefox, men jeg kommer ikke inn. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 7. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2009 Er det mulig å sende infoen om Brukernavn og Passord til mailen min? Tok på autohusk på firefox, men jeg kommer ikke inn. Skal prøve å få det til Lenke til kommentar
wingardium Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Hmmm..... interessant, men må nok bli bedre først Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Heh, mulig er jeg helt sepe men jeg jeg sliter veldig med å lese den tekstboksen som jeg skal skrive inn for å confirme at jeg er menneskelig . Det sliter jeg med på alle steder som krever det Lenke til kommentar
Exia Skrevet 8. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2009 Selv om dere ikke er supre i spillet, så kan dere fortsatt slenge inn en søknad hos oss! Kan med hånden på hjertet si at det er flere her som har joinet oss. Mammakamel, Nostalgic, Såpe/Gulost, og allesammen har blitt bedre etter å ha joinet og spilt mye med oss. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 14. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 14. desember 2009 Liten oppdatering, vi har meldt oss på NPL. Lenke til kommentar
Agavez Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 confirmation code er helt syyykt vanskelig og skjønne. Dere burde kanskje vurdere og bytte den ut. Får ikke regga meg :/ Lenke til kommentar
(NST)Theoneandonly Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Dette gjelder vell AA2 også?... =P vi er jo få i aa2 og... skulle hatt folk med der og. vist noen ville da =) Lenke til kommentar
Woland Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Norwegian Special Forces, kanskje? Norwegian Special Troops høyres veldig feil ut tbh. Veit det bare er klan navn, men det er nå min tanke om saken. Lenke til kommentar
macholars Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 (endret) Kan jeg Joine [NST]? jeg spiller CoD MW2 Endret 2. juni 2010 av MachoLars Lenke til kommentar
macholars Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Kan jeg Joine [NST]? jeg spiller CoD MW2 Endret 2. juni 2010 av MachoLars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå