KT.Kenzhu Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Nordic Leet Squad er en klan i Modern Warfare 2, på PC, som søker nye medlemmer. Den ble starta av meg og en venn på Nesodden. Vi er halvseriøse, og skal prøve å få til clanmatcher mot andre klaner. Trenger Aktive spillere. Om du er intressert, ta kontakt med meg eller Marsipangris her, gi oss steamadressen din/deres så kan vi snakke om det Du kan også ta kontakt med oss på email, Meg(ingame navn Blood$urge): [email protected] Marsipangris(Ingame navn Pure Evil) [email protected] Land som vi aksepterer inn er Norge, Sverige og Danmark. Finland vil bli diskutert, pga. kommunikasjon. Lykke til i MW2 Best wishes fra {NLS}Blood$urge og {NLS}Pure Evil Endret 22. november 2009 av BloodSurge Lenke til kommentar
OneFiftyLashes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Kan også legge til at vi har ventrilo server Lenke til kommentar
Kidnet Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Låner en Ventrilo server er vel mer riktig Lenke til kommentar
OneFiftyLashes Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Låner en Ventrilo server er vel mer riktig nei Lenke til kommentar
Kosebamse Skrevet 23. april 2010 Del Skrevet 23. april 2010 Nordic Leet Squad er en klan i Modern Warfare 2, på PC, som søker nye medlemmer. Den ble starta av meg og en venn på Nesodden. Vi er halvseriøse, og skal prøve å få til clanmatcher mot andre klaner. Trenger Aktive spillere. Om du er intressert, ta kontakt med meg eller Marsipangris her, gi oss steamadressen din/deres så kan vi snakke om det Du kan også ta kontakt med oss på email, Meg(ingame navn Blood$urge): [email protected] Marsipangris(Ingame navn Pure Evil) [email protected] Land som vi aksepterer inn er Norge, Sverige og Danmark. Finland vil bli diskutert, pga. kommunikasjon. Lykke til i MW2 Best wishes fra {NLS}Blood$urge og {NLS}Pure Evil Hei vil veldig gjerne være med i klanen har prøvd å finne klan en stund Steam ID'en min er ''Gnomeknoll'' ( Uten '' ) Og msn adressen min er ''[email protected]'' Håper jeg kan få være med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå