Gå til innhold

[PC] Nordic Leet Squad Søker Medlemmer! (Offisiell Tråd)

Anbefalte innlegg

Nordic Leet Squad er en klan i Modern Warfare 2, på PC, som søker nye medlemmer. Den ble starta av meg og en venn på Nesodden. Vi er halvseriøse, og skal prøve å få til clanmatcher mot andre klaner. Trenger Aktive spillere.

Om du er intressert, ta kontakt med meg eller Marsipangris her, gi oss steamadressen din/deres så kan vi snakke om det :)

Du kan også ta kontakt med oss på email,

Meg(ingame navn Blood$urge): [email protected]

Marsipangris(Ingame navn Pure Evil) [email protected]

Land som vi aksepterer inn er Norge, Sverige og Danmark. Finland vil bli diskutert, pga. kommunikasjon.

Lykke til i MW2 ;)

Best wishes fra {NLS}Blood$urge og {NLS}Pure Evil

Endret av BloodSurge
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Nordic Leet Squad er en klan i Modern Warfare 2, på PC, som søker nye medlemmer. Den ble starta av meg og en venn på Nesodden. Vi er halvseriøse, og skal prøve å få til clanmatcher mot andre klaner. Trenger Aktive spillere.

Om du er intressert, ta kontakt med meg eller Marsipangris her, gi oss steamadressen din/deres så kan vi snakke om det :)

Du kan også ta kontakt med oss på email,

Meg(ingame navn Blood$urge): [email protected]

Marsipangris(Ingame navn Pure Evil) [email protected]

Land som vi aksepterer inn er Norge, Sverige og Danmark. Finland vil bli diskutert, pga. kommunikasjon.

Lykke til i MW2 ;)

Best wishes fra {NLS}Blood$urge og {NLS}Pure Evil

Hei :) vil veldig gjerne være med i klanen :) har prøvd å finne klan en stund :p Steam ID'en min er ''Gnomeknoll'' ( Uten '' ) Og msn adressen min er ''[email protected]''

Håper jeg kan få være med :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...