eirikol1 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 heisa, eg har tenkt å kjøpe MW2 (etter at eg har fått ny pc) og lurer på, siden man må ha steam får å spele, må man bruke CDen for å få spele? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Nope, du trenger den egentlig ikke i det hele tatt tror jeg, tror du også kan laste det ned fra Steam ved å putte inn koden som følger med. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Nope, du trenger den egentlig ikke i det hele tatt tror jeg, tror du også kan laste det ned fra Steam ved å putte inn koden som følger med. så eg trenger ikkje cd'n eg trenger berre koden? Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det går vel raskere å installere fra CD men etter installasjon trenger du ikke CD'en mer, nei. Lenke til kommentar
eirikol1 Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Okay, dette hjalp meg mykje. Tusen takk for all hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå