Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel forsåvidt det jeg gjør? Klikker på linken som det står Diskusjonsforum på i toppen av høyre hjørne. Der står det innlegg.no. Synes det blir litt tungvint å måtte på Gamer.no i egen fane istedet for å trykke på linken øverst. Men jaja, noen ting må man leve uten. :rolleyes:

Hadde ikke dette "problemet" før, så jeg synes det blir litt rart.

Endret av Lexiboij
Lenke til kommentar

"DISKUSJONSFORUM"-linken øverst på Gamer.no linker til: http://www.innlegg.n...ettingNewSkin=4

Dette gjør at du besøker Innlegg.no med SkinID4 (Gamer.no 1024px). Før oppgraderingen til IPB3 så overridet skinvalget for din konto dette dersom du var logget inn, men her blir du ført til skin ID 4 uansett om du er innlogget eller ikke. Tanken bak er selvsagt at gjester skal få gamer skin.

Løsningen blir altså å bruke www.innlegg.no i adresselinjen inntil vi eventuelt får fikset det slik at den innloggede brukerens skinvalg overrider linken som klikkes på.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Slettet+9812374

Støtter alle de andre som misliker dette.

å måtte bruke en ekstra bookmark for forumet for å få det til å se ok ut er ikke en løsning. Jeg som trolig alle andre som besøker Gamer, ser først etter nye artikler, før vi trykker på Forum-linken.

At funksjonen for å override default/url-skin er borte i nyeste versjon betyr bare at utviklerne har skutt seg selv i foten.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...