Lexiboij Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har nå merket at hver gang jeg logger på her så er Gamer.no satt som skin. Jeg bruker til vanlig Gamer.no Dynamisk, men blir resettet til Gamer.no Har forøvrig skiftet til Firefox. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Gå til adressen www.innlegg.no i stedet for forum.gamer.no Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Det er vel forsåvidt det jeg gjør? Klikker på linken som det står Diskusjonsforum på i toppen av høyre hjørne. Der står det innlegg.no. Synes det blir litt tungvint å måtte på Gamer.no i egen fane istedet for å trykke på linken øverst. Men jaja, noen ting må man leve uten. :rolleyes: Hadde ikke dette "problemet" før, så jeg synes det blir litt rart. Endret 22. november 2009 av Lexiboij Lenke til kommentar
Terje Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 "DISKUSJONSFORUM"-linken øverst på Gamer.no linker til: http://www.innlegg.n...ettingNewSkin=4 Dette gjør at du besøker Innlegg.no med SkinID4 (Gamer.no 1024px). Før oppgraderingen til IPB3 så overridet skinvalget for din konto dette dersom du var logget inn, men her blir du ført til skin ID 4 uansett om du er innlogget eller ikke. Tanken bak er selvsagt at gjester skal få gamer skin. Løsningen blir altså å bruke www.innlegg.no i adresselinjen inntil vi eventuelt får fikset det slik at den innloggede brukerens skinvalg overrider linken som klikkes på. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Ok, greit å vite. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Irriterte meg over det same, men då veit ein i alle fall grunnen til det. Får skrive inn adressa manuelt enn så lenge. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Skulle vært slik at skinnet var satt til kontoen. Birger Lenke til kommentar
Terje Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Det er jeg enig i, og vi skal se på om vi finner en løsning på dette. Men, verden går ikke under om dere må skrive innlegg.no i browser, eventuelt lage en bookmark som dere klikker på, eller hva? :rolleyes: Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 24. november 2009 Forfatter Del Skrevet 24. november 2009 Ligger i fingrene å gå inn på Gamer, se om det er noen nye artikler, deretter å trykke på diskusjons forum her i gården. Birger sitt forslag burde virkelig bli tatt til følge. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 http://community.invisionpower.com/topic/299329-set-skin-per-user-and-overrides-the-url-mapping/ Birger Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9812374 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Støtter alle de andre som misliker dette. å måtte bruke en ekstra bookmark for forumet for å få det til å se ok ut er ikke en løsning. Jeg som trolig alle andre som besøker Gamer, ser først etter nye artikler, før vi trykker på Forum-linken. At funksjonen for å override default/url-skin er borte i nyeste versjon betyr bare at utviklerne har skutt seg selv i foten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg