NaggyNerd Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Driver og mekker på et humoristisk eventyrspill om en ungkar på tidsreise gjennom historien. Har kommet så langt at jeg har ferdigstilt en demoversjon, som det hadde vært fint å få noe tilbakemelding på. LAST NED DEMO (2,9 MB) Takker for all tilbakemelding. Og her er noen screenshots fra spillet: Lenke til kommentar
Error Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Ble nettopp ferdig med demoen, og jeg må si at det var gøy! Angående feedback så var teksten littegrann vanskelig å lese enkelte steder, og hvis man trykket på windows-tasten så tok det lang tid før man kunne gjøre noe (windows xp) men bortsett fra det har jeg lite å utsette! Kontrollsystemet føltes kanskje litt knotete ut i starten, men det ordnet seg. F.eks. når man skulle åpne døren til huset ditt. Man måtte da gjøre alt dette: Trykk på hånda, trykk på nøkkelen, trykk på døren, trykk på hånda, trykk på døren, trykk på gå-knappen, trykk på døren, og så var man inne. Men i de fleste tilfeller trengte man ikke å trykke så mange ganger, og det at man kunne scrolle med musehjulet for å skifte "action" var også til hjelp! Alt i alt overraskende bra! Endret 22. november 2009 av Error Lenke til kommentar
NaggyNerd Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Takk for verdifull tilbakemelding. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå