ismo2009 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 sup,vel jeg har hørt at Canal Digital er best og er den beste og billigste TV leverandøren her i Norge!. Er dette sant?,eller er GET/Nextgentel bedre? Lenke til kommentar
Jay_InnleggNO Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 sup,vel jeg har hørt at Canal Digital er best og er den beste og billigste TV leverandøren her i Norge!. Er dette sant?,eller er GET/Nextgentel bedre? GET har uten tvil den beste PVRn, men de trenger noen flere HD-kanaler. Får de det blir de kongene på haugen Lenke til kommentar
ismo2009 Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Ok ,men jeg har canal digital nå og den svarte stygge boksen du får med,går det ikke ann og slette kanaler på :S det er en stor - Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Skal du ha mange HD-kanaler = Canal Digital Skal du ha Premier League = Canal Digital Skal du ha billigst mulig - Viasat Skal du ha alle Champions League-kampene (+VM-kampene i fotball?) = Viasat Skal du ha TV2 HD = RiksTV Vil du ha mulighet til å velge å vrake = Get Lenke til kommentar
Steve Vice Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 De er ikke billigst og ikke alle har mulighet til å få det men jeg er kjempefornøyd med Altibox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå