OneFiftyLashes Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 NLS (Nordic Leet Squad) rekruterer aktive nordiske spillere til å spille clan matcher etc. Vi vil helst ha aktive spillere, og vi vil ikke ha noe tull. Vi er for øyeblikket 5 norske spillere (fra Nesodden). Send mail til [email protected] eller svar her hvis du vil være med. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim? Lenke til kommentar
OneFiftyLashes Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim? Nei, sorry, spilte mye igår. har du lyst til å være med i clanen? Endret 21. november 2009 av Marsipangris Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Flyttes til "Spille Sammen". Lenke til kommentar
Exia Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim? Nei, sorry, spilte mye igår. har du lyst til å være med i clanen? Beklager, men er allerede med i NST. Lenke til kommentar
OneFiftyLashes Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Tror jeg spilte en match med deg i går. Var i hvertfall en som het Marsipangris der. Du kjenner ikke igjen noen av navnene [NST]Exia, Eirove eller Dim? Nei, sorry, spilte mye igår. har du lyst til å være med i clanen? Beklager, men er allerede med i NST. dumt.....=( Clanserver? Vi har jo ikke clan server, det er jo ikke dedicated servers. Det er matchmaking Lenke til kommentar
KT.Kenzhu Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 jøss så få som har lyst til å være med ;( Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Siden dere har opprettet en ny tråd stenger jeg denne og henviser til den nye, som finnes her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg