Laland Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hver gang jeg surfer på forumet med en mobiltelefon, for eksempel akkurat nå, så fryder jeg meg over å finne IP-Board Lo.Fi som er raskt og effektivt å bruke med telefoner selv over mobilnettverket, både 3G og Edge. Surfing er lekende lett og uten noen unødvendige bilder som må lastes og en veldig fin teksteditor som er herlig å bruke på enheter med små skjermer. Det eneste jeg finner meg i å irritere over er at det ikke er noen snarveier til "mine innlegg" eller "vis nye poster", som ville vært ekstra nyttig over mobilnettverket for å hindre ekstra navigering i underforum og kategorier. Er det noe som kan implementeres i dette skinnet? I det det kommer blir telefoner en fullverdig konkurrent til minilaptoper når det gjelder forumering! Tilgi meg hvis Leif har vært her; jeg surfer med min iPhone over mobilnettet. :-) Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har lagt det til i toppen av forumet nå, ved siden av "Kontrollpanel" og "Min profil" Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Det ser midt i blinken ut. Takk skal du ha! Endret 20. november 2009 av Laland Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Jøss, Kreds til Gamer for den UBER raske fixen der! Lo-Fi passer iPhone perfekt. Takk Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Hadde dog også vært supert med en "nye innlegg"(på hele forumet) så man slipper å bruke mer datatrafikk en nødvendig... Tore skriver fra iPhone i bilen, ventet her i 3timer... Snart tomt for batteri på iPhone.. Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Har lagt det til nå, men det ble ikke så veldig pent for å si det mildt. Søkefunksjonen er helt tatt bort i Lo-Fi-skin så det er heller ikke stilet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg