JoanTheMan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Pakkene de har på lager blir alltid sendt fort, men fikk en bok her om dagen som brukte rett under 1 måned på å komme hit, det synes jeg er litt drøyt 2-3 uker er det vanlige her vertfall. Lenke til kommentar
Miles Teg Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Bøker kan ta rimelig lang tid, men slik jeg har forstått det så kommer det av at de blir sendt fra andre steder enn en del av det andre. Har vel noe med hvilke steder som har gunstigste tollbarrierer for de forskjellige produktene. Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Bestilte en bok fra play en gang, tok 2 måneder før den kom fram, og i pakken lå det en liten notis som sa at pakken hadde vært i karantene i Australia :rolleyes: Endret 23. november 2009 av Mardil Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Bestilte akkurat en ladestasjon med to to oppladbare batterier (av god kvalitet) til xbox kontroller for ~140kr. Det er jo vilt billig. Ett batteri og usb-lader koster jo litt i underkant av 200 kr i Norge (riktig nok originalt utstyr). Lenke til kommentar
MardilVoronwe Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Trodde play ikke leverte elektronikk til "utlandet"? Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 De gjør ikke det når jeg bestiller vertfall, du får snart mail om at det er et problem eller noe Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Trodde play ikke leverte elektronikk til "utlandet"? Så lenge det går under kategorien games så sender de. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jepp, alt under console accessories går bra. Så om ein HDMI-kabel er under ein slik kategori kan dei sende den. Ligger den tilfelidigvis under elektronikk er det no go. Ingenting å seie på logikken der, nei Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ble litt redd nå Men den lå under games, og jeg har fått mail om at den er sent, så det skal nok gå bra. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Har du først fått bestilt og ordren har gått gjennom går det bra Eg har alltid fått beskjed under bestilling om dei ikkje kan sende utanfor UK dersom noko har vore i feil kategori. (Eventuelt at ein må betale i euro dersom det er til sals via PlayTrade) Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 det play.com gjør er at om du bestiller 7ting til 250kr så burde du fått toll, men du får det ikke siden de sende ALT separat! genialt :3 og 0 kr i frakt.. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Se der ja, nå har Steam også fått endel tilbud igjen... Osmos og GRID kjøpt... Virker som det skal komme flere tilbud gjennom uken... Lenke til kommentar
epqr_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er det bare elektronikk, eller alt som ligger under kategorien elektronikk som de ikke sender til Norge. Vurder å bestille en case ttil ipoden min. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Vil tro det er alt som ligger under grenen "elektronikk", da det virker som de har en slags sperre kun ved kategorier når man prøver å kjøpe noe der. En annen en i tråden hadde jo kjøpt noe elektroniskt som lå under game acessories, og det ble sendt. Edit: Bestilte forøvrig The Chronicles of Riddick: Dark Athena og Risen derfra nå, for pene £37.98 (354 kroner i følge en valutakalkulator). Ganske billig med tanke på at Risen er ganske nytt, og at Dark Athena har jeg kun funnet for 299 kroner i Norge så langt. Endret 26. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ante ikke at de sendte tilbehør bare det lå under "games", digg! har prøvd mye annet men har aldri gått Lenke til kommentar
Generalen_InnleggNO Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 We currently only send electronic items, gadgets and toys to UK addresses and for security reasons we can only send electronic items, gadget and toys to the billing address of your account. Det skal gå fint å handle enkelte ting som ligger under games. Håndkontroller og slikt går fint, men ikke konsoller (går jeg ut i fra). Tror også det skal gå fint å handle minnekort og slikt under electronics kategorien, men er ikke helt sikker. Det er jo uansett bare å bestille, så får du beskjed om det ikke går Forresten, husk å velg pund £. Blir noen kroner billigere! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Se der ja, nå har Steam også fått endel tilbud igjen... Osmos og GRID kjøpt... Virker som det skal komme flere tilbud gjennom uken... Mange tilbud på Steam, og fler vil det bli. Akkurat nå er det faktisk mulig å spare ~2110 kroner (prisen ligger akkurat nå på ~500 kroner) på THQ-pakken der, men kun i drøye 18 timer til. Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Å der kom Mirrors Edge til 32kroner på Steam.... Crapsity Betalte 75kr fra Play.com... Så typisk... Elektronikk fra Gaming avdelingen på Play.com fungerer fint ja... Så som Fjernkontroll til PS3... Billig... Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Borderlands for £17.99 der nå (ca 160kroner). OBS OBS! Tilbudet gjelder kun i dag, så man burde virkelig legge seg i selen hvis man vil ha et veldig billig eksemplar. Lønner seg faktisk å abonnere på reklamen deres, slik at man får med seg de diverse tilbudene i god tid. Endret 30. november 2009 av Snurreleif Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 1. april 2010 Forfatter Del Skrevet 1. april 2010 Mass Effect 2 koster skremmende 400kr (50E) på Steam... Play.com har i dag tilbud på Mass Effect 2 til 117kr (13£)......! Må blåse litt på kredittkortet her jeg sitter og er syk i påska, ryker snart av det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå