TST Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vårt nye diskusjonsforum vokser stadig. Onsdag fikk vi bruker nummer 5 000. Les hele saken Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Er vel bare å gratulere. God Helg! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Dette er eit flott forum, så det er berre å gratulere Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tiden går fort. Er snart gått et helt år allerede. Gratulerer til Ole, og gratulerer til Gamer og Innlegg.no. Regner med at han fikk et lite sjokk Lenke til kommentar
Breathe Fresh Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Og flere skal det bli Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Da er "Mine Innlegg" ute. Det er ikke 100% ferdig enda, men fullt brukbart Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hehe, han registrerte seg, men visste nok ikke at han skulle ende på forsiden av gamer.no pga det. Jaja, grattis til Ole. Og fint å se at forumet vokser for hver dag som går Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Fantastisk å se hvordan forumet og gamer.no har vokst de siste månedene, utrolig hvor fort tiden går, det er jo snart 1 års jubileum. Gratulerer så mye til vinneren av kinobilettene og til alle som bidrar til at forumet er så bra som det er i dag! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Som de sier i Donald; Hui hvor det går! Imponerende, rett og slett. Forumet og dets brukere har modnet og økt i antall hele tiden, og omfatter litt for og om alt. Jeg er ikke annet enn stolt over å få være en del av det hele, og gleder meg til å se hvor forumet vil havne med tiden. Gratulerer til Mediehuset Digital, Gamer.no og alle forumbrukerene! Er også lykkelig over at det er en innmari mobilvennlig versjon av forumet, samt å få "mine innlegg" tilbake. Stå på, alle som jobber i bakgrunnen! Lenke til kommentar
Varizio. Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 http://leagueoflegends.com/board/showthread.php?p=299257&posted=1#post299257 gå inn på dette forumet og se hvordan League of Legends brukerene brenner tid til serveren skal komme opp igjen.. Sinnsykt! Ligger på gjennomsnitt 1 post per andre sekund! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå