Gerd_InnleggNO Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 I det siste har jeg hatt problemer med at alle spill minimeres til oppgavelinja nøyaktig hver halve time. Dette er selvfølgelig utrolig irriterende, spesielt når en spiller mmo og er mitt i en vanskelig kamp. Hvordan kan jeg finne ut hvilket program som forstyrrer? Har skanna for virus og kjørt ad-aware uten at det hjalp. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Kan være skjermspareren din? Prøv å slå av hvis den er på. Greit å vite vilket OS du kjører. As I stated in the other thread, if you updated to AVG 9, AVG is causing this issue. The only workaround I know of is to uninstall AVG and get Avast or another AV program. Bruker du AVG? Mange som har opplevd dette etter oppdatering. Lenke til kommentar
Gerd_InnleggNO Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ja jeg bruker AVG og har nylig oppdatert til AVG 9. Da er det vel sannsynligvis det som er årsaken da. Så utrolig dårlig av de å lage et program som virker så forstyrrende inn på alt annet (virker som noe driver og maser innimellom når jeg surfer også) Takk for svar. Da prøver jeg å avinnstallere Når det gjelder OS bruker jeg windows xp home edition Lenke til kommentar
Gerd_InnleggNO Skrevet 20. november 2009 Forfatter Del Skrevet 20. november 2009 Ville bare nevne at det ser ut som om det var AVG 9 som var synderen ja. Har spilt i tre timer nå uten at problemet dukket opp Er glad jeg posta her! Takk så masse for hjelpen Lexiboij! Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Håper du har installert et nytt Antivirus etterpå.? Hvis ikke så må du gjøre det ASAP. Å da anbefaler jeg Avast Home Edition - Enkelt og Gratis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå