Gå til innhold

Enda mer innhold til Dragon Age (X360, PC, PS3)

Anbefalte innlegg

Er skeptisk til denne utviklinga der man først betaler for et spill, så vil man i tillegg betale for sidequester..

Med et spill så bra som DA:O så føler man etter man har fullført main campaign selv uten å touche side quest at det er well worth its money og ekstra dlc vil knapt merkes på lommeboka men fortsatt klare å suge deg inn i spillverden=)

Spesielt viss du er ikke oppmuntra te å ta en ny runde med DA:O etter du har fullført det bare for å sjekke ut korsn nye elementer en evt DLC har på helheten i spillet=)

Er selv student såe ikke snakk om at det er for dyrt og føles som rip off;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ufattelig dårlig? Dette spillet er jo fem ganger så stort som de fleste spill nå til dags, det er da naturlig med flere bugs da. Dessuten skjønner jeg ikke hvorfor det skulle kommenteres. Jeg tror spillet fungerer fint til de fleste, det er bare at folk som ikke får det som de vil er så jævla høylytte.

Siden når er størrelsen en unnskyldning? Piranha Bytes fikk blø for at de beit over for mye med Gothic 3. Med mindre du er en Bioware-fanboy skjønner jeg ikke hvorfor du mener Bioware skal slippe lettere unna enn andre som har utgitt produkter med enorme tekniske problemer. At du ikke anerkjenner at spillet har store problemer fordi du selv ikke har opplevd dem får være din sak, jeg kan jo til sammenligning nevne at jeg opplevde relativt få problemer under Funcom sin AO-lansering selv om den som kjent har gått inn i historien som "tidenes verste".

Når klagestormen er så stor at EA Support kollapser så handler det ikke om "folk som ikke får det som de vil som er jævla høylytte"... Du må inrømme at det er en skandale at spillet ikke har en funksjonell brukerstøtte 14 dager etter lansering. Og jeg synes det er ille at EA ikke engang har giddet å skrive på Support-sida at de har trøbbel, slik at folk fremdeles sender inn sine henvendelser i den tro at de skal få svar innen 24 timer.

Snart ferdig med min andre playtrough og har ikke opplevd et eneste krasj eller noen bugs..

Lenke til kommentar

For de som lurer på det, så er dette innholder før slutten av spillet.

Fra DA:O-sidene:

http://dragonage.bioware.com/addon

To find the survivor play through Dragon Age: Origins until after the village of Lothering and Journey to Bann Loren's Lands along the Bannorn's northwest border.

Det skal vel uansett gå greit med en karakter du har spilt helt til slutten, siden du får en slik autosave som lar deg spille DLC.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Blir ikke kjøp av mer DLC før de har fikset de som de allerede har gitt ut.

På PC versjonen blir mye ødelagt om man tar med Shale til Orzimmar slik som at Shale mister alle tingene sine og man kan ikke snakke med han, og mange andre har hatt problemer med at det samme skjer med andre medlemmer og at de mister ting eller for resetta alle statsene.

Måtte starte på nytt uten å ha Stone Prisoner på.

Har jeg et tips til deg!

Måten å løse dette på er å bruke følgende veiledning: http://social.bioware.com/forum/1/topic/58/index/331250/1#430815 Det er relativt enkelt og fungerer kjempebra. Husk at konsollet eller teksten du skal skrive inn i konsollet ikke er synelig og det er først når du har skrevet teksten inn riktig at du får de valgene som vil fikse alt. I min erfaring har det lite/ingenting å si når du gjør dette. Men jeg antar at med en gang man er i Orzimmar og har fått dette problemet er greit nok. Jeg gjorde det først etter jeg var ferdig der, men har vært tilbake senere uten problemer.

Lykke til!

Endret av Frode Svendsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...