Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Vinnerne av Gulltasten 2009:

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor blir årets mobiler kåret to måneder før året er omme!? Htc HD2 er nettopp kommet på markedet nå for en uke siden,og Nokia N900 kommer på markedet neste uke,og disse to ville garantert endret listen på årets telefoner iår!

Faller disse to mbtlfer utenfor listen når neste års mbtlfer sakl velges om ett år da!? Henger ikke på greip! Men pytt pytt,det er jo bare et mobilgalla..

Har hatt Htc HD2 en uke nå,og den er helt sjef og første som har kommet opp på siden av min iPhone 3Gs som touchtlf,og utover det også gått forbi iPhone 3Gs!

Lenke til kommentar

iPhone 3Gs årets mobiltelefon??? Det går pokker ta meg ikke ann! Det er en ELENDIG telefon, den har dårlig samtalekvalitet og er akterutseilt på alt utenom prossesoren!

De fleste med peiling på mobiltelefoner vet at dette bare er tull! Årets mobiltelefon er Samsung Omnia HD, HTC Hero eller HTC Hero HD2...men pga foreldete OS på HD2 og Omnia HD går prisen for årets telefon til HTC Hero!

Hilsen iPhone 3Gs eier som vet hvor begrenset telefonen min egentlig er!

Lenke til kommentar

iPhone 3Gs årets mobiltelefon??? Det går pokker ta meg ikke ann! Det er en ELENDIG telefon, den har dårlig samtalekvalitet og er akterutseilt på alt utenom prossesoren!

De fleste med peiling på mobiltelefoner vet at dette bare er tull! Årets mobiltelefon er Samsung Omnia HD, HTC Hero eller HTC Hero HD2...men pga foreldete OS på HD2 og Omnia HD går prisen for årets telefon til HTC Hero!

Hilsen iPhone 3Gs eier som vet hvor begrenset telefonen min egentlig er!

Hei, som det står i artikkelen er årets mobil kåret helt og holdent av leserne selv. Dette er en "folkets pris" og reflekterer ikke hva juryene måtte mene er den beste telefonen. Vi har fått inn over 10 000 stemmer i de ulike kategoriene, fra nesten 3000 lesere som har kunnet stemme på våre sider, på Nettavisen og flere av våre samarbeidsbeidspartnere. Vi har full forståelse for at folk er uenige og kan bare oppfordre til å stemme ved neste års kåring :-)

Årets mobil er den samme som Cnet har kåret til markedets dårligste. Kjempegreier!

Hei, som det står i artikkelen er årets mobil kåret helt og holdent av leserne selv. Dette er en "folkets pris" og reflekterer ikke hva juryene måtte mene er den beste telefonen. Vi har fått inn over 10 000 stemmer i de ulike kategoriene, fra nesten 3000 lesere som har kunnet stemme på våre sider, på Nettavisen og flere av våre samarbeidsbeidspartnere. Vi har full forståelse for at folk er uenige og kan bare oppfordre til å stemme ved neste års kåring :-)

Var ikke Tone Damlie-Aaberget der !! Det ble reklamert med her på mobilen.no at hun skulle opptre. Godt at jeg ikke kjøpte biletter å ble lurt!

Det er det jeg har sagt tidligere. Telekom-bransjen er kjøpt å betalt.

Hei, Tone Damlie-Aaberget meldte dessverre avbud i siste liten, noe vi selvsagt beklager selv om dette var på grunn av omstendigheter utenfor vår kontroll.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...