Kenichi-san Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Noen som vet hvor jeg kan skaffe metal gear solid essential collection? Fant den på Amazon, $30! men vil anta dette er NTSC utgave og ikke vil kunne spilles på ps2`en min? Har funnet substence og snake eater (enkelt versjoner) hos Gamezone, men 400,-! for vær av de er litt vel mye =/ Noen som har sett Essential pakken i norge? Vet at MGS finnes nå på PSN, men vil gjerne ha alle 3 og helt på disk =) Lenke til kommentar
aleksander_sk Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg bestilte min fra videogamesplus.ca, men det er jo NTSC utgave. Jeg har chipet ps2. Tror ikke essential collection er utgitt i PAL. Men en ting jeg kan nevne er at diskskifte på MGS 1 ikke fungerer på min ps2 med NTSC utgaven. Derfor er det kanskje like greit å kjøpe 1ern på PSN og de to andre hver for seg. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 ahh, mulig du har rett, kanskje lettest ja. Men merkelig, jeg leste igår det motsatte på ett amerikansk forum, at essential utgaven var laget for europa aka pal =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå