mcgroven Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Sjekk når dine favoritter kommer! Les hele saken Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ah, fantastisk. Har savnet dette og har ofte måttet sjekke andre nettsider for slippdatoer. Det var bare dette som manglet her på gamer.no. Nå er siden komplett Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Supert! Gamer.no blir bare bedre og bedre Liten off-topic: Når er "mine innlegg" oppe å går ? ^^. Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dette blir konge! "Mine innlegg" blir også bra å få tilbake etterhvert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Det må jeg si, dette tror jeg var en av de bedre spillkalenderene som er der. Veldig fint utseende, lett forståelig og meget funksjonell. Godt jobbet! Lenke til kommentar
Kyrremann Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Muligheter for å kunne abonnere på kalenderen med bruk av for eksempel Google Kalender? Hadde vært kjekt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Herlig. Godt å se at det går fremover med siden. For min del mangler det vel bare Mine innlegg, når det kommer blir det enklere å følge med på diskusjonene og jeg tror flere, inkludert meg blir mer aktive på forumet da. Alt-Ctrl likes this. Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Takk for mange hyggelige tilbakemeldinger sålangt! Men husk at innspill om forumet tas her: http://www.innlegg.no/index.php?showforum=32 - da blir de sett av de rette folka :-) Lenke til kommentar
tandeg Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 ACII i morra! Ellers var det ikke så mye mer i år. Bare bra egentlig - lommeboka begynner å bli tynnslitt. Bra feature da, kan bli nyttig den. Forresten, dette er bare for spill eller? Ikke større DLC/Expansions og lignende? Lenke til kommentar
Fenixen_InnleggNO Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 veldig bra og oversiktlig kalender. enig med en over.. få på plass "mine innlegg".. har delvis boikottet hele forumet pga av at den mangler Lenke til kommentar
Laland Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Godt å se flere funksjoner ved siden av forumet. Kalenderen gjør jobben sin, og hvis den integreres med prissøket til Teknofil blir det en enda bedre side. Gleder meg til å se hva dere kommer med! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå