Gimlisonofgloin Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Hei! Jeg bruker Adobe Photoshop 6.0 til å lage webgallery, men hver gang jeg lager et nytt album blir html filen kalt index1, noen som vet hvordan jeg endre dette i photoshop? GOD SOMMER Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Tar vel ikke mange kaloriene å rename den etterpå? Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Nei, det gjør ikke det, men det er ikke der problemene ligger. Alle linker til de store bildesidene må da også renames og har du en 100 bilder, så blir dette en meningsløs jobb. Det ville vært ytterst snodig hvis en ikke hadde denne muligheten på et så stort program. Lenke til kommentar
Kafarsken Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Javel. Jeg renamet nå bare fila, virket hos meg. Bildelinkene altså. Tror nå bestemt at navnet på selve html fila IKKE har noe å si. Men det burde jo være en måte å velge navn på fila i programmet. EDIT Lenke til kommentar
Gimlisonofgloin Skrevet 20. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2003 Det store problemet som dukker opp er når du har lagt ut flere album og du kjører "slideshow", dvs at du bare blar deg videre i de store bildene og når du da trykker "home" linker den til en tidligere index fil. Etterhvert blir dette koas. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 23. juli 2003 Del Skrevet 23. juli 2003 hmm... last ned Coppermine 1.0RC3 - ikke den neste og få deg et domene på dot.tk og et 50MB gratis webhotell med PHP & MySQL fra http://kom.jubii.dk/tripod/ , det er mye enklere og det ser bedre ut også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå