Mokko Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har en US-key på lager, om noen er interessert.. Lenke til kommentar
sultenape Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har en US-key på lager, om noen er interessert.. ja takk!!! hadde tenkt å lage US account nå så hadde passet perfekt:) Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Vant fra Gamer jeg og men den funket ikke noe tidsfrist eller noe sånn? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Om noen har en ekstra blir jeg svært takknemmelig om jeg kunne fått. (Nå har jeg begynt å tigge også. Great) Helst EU key. vil du haaaaaaa Jaaaaaa Lenke til kommentar
RipeX Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) Woohoo! Jeg vant! Endret 20. november 2009 av RipeX Lenke til kommentar
Slu Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 En kamerat av meg vant og vi har spilt som gale siden igår tidlig. Det er et utrolig, utrolig, UTROLIG intenst og fett actionskytespill og jeg føler at det har blitt litt mer taktisk og, og det gleder meg. Det er fet action og ... full pupp (elsker det uttrykket x)) hele veien! Skulle bare ønske at man hadde hatt disse gode, gamle BF2-comms'a. Fine å ha. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Keyen virker ikke. :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå